Friday, May 17, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهبا وجود رسیدن بیت کوین به سقف تاریخی‌اش، نهنگ‌های بیت کوین علاقه‌ای به فروش دارایی‌های خود ندارند. تعداد آدرس‌های منحصربه‌فرد که حداقل ۱۰۰۰ بیت کوین دارند، در تاریخ ۷ مارس به ۲۱۰۴ رسیده است.

با اینکه این رقم همچنان از رکورد ۲۴۸۹ آدرس در فوریه ۲۰۲۱ کمتر است، اما بیانگر این موضوع است که نهنگ‌های بیت کوین انتظار افزایش قیمت بیشتری دارند و در این سطوح قیمتی، تمایلی به فروش دارایی خود ندارند.bitcoin-whales-not-selling-btc-price-70k
این افزایش تقاضا همچنین می‌تواند به صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) اسپات بیت کوین آمریکا مرتبط باشد. حجم معاملات این صندوق‌ها در تاریخ ۴ مارس از ۵۲.۵ میلیارد دلار فراتر رفته است.
صندوق ETF بیت کوین iShares متعلق به شرکت بلک راک نیز، در تاریخ ۵ مارس با ثبت رقم ۷۸۸ میلیون دلار، بالاترین ورودی روزانه خود را تجربه کرد.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


جولیو مورنو (Julio Moreno)، مدیر تحقیقات شرکت اطلاعات زنجیره‌ای CryptoQuant، در ۷ مارس در توییتی نوشت:

رشد دارایی‌های بیت‌کوین نهنگ‌ها به صورت سهموی در حال افزایش است.

bitcoin-whales-not-selling-btc-price-70k
در همین راستا داده‌های Glassnode نشان می‌دهند که انتقال دارایی از صرافی‌ها به نهنگ‌ها در این ماه به صورت سهموی به بالاترین رکورد خود رسیده است. در طرف مقابل، حجم انتقال دارایی از نهنگ‌ها به صرافی‌ها در مقایسه با دوره‌های گذشته، تنها شاهد افزایش اندکی بوده است.
به طور کلی، بررسی داده‌ها نشان می‌دهد که حجم زیادی از سرمایه‌گذاران جدید وارد بازار بیت کوین شده‌اند و با وجود رسیدن بیت کوین به بالاترین سطح تاریخی‌اش، سرمایه‌گذاران ثروتمند قصد سیو سود ندارند.bitcoin-whales-not-selling-btc-price-70k
طبق گزارش Cointelegraph، هدف بعدی بیت کوین با در نظر گرفتن تحلیل تکنیکال و اندیکاتورها، داده‌های درون زنجیره‌ای و تحلیل بنیادی، حدود ۹۲۵۰۰ دلار پیش‌بینی می‎شود.
قابل ذکر است که چارت بیت کوین اخیراً الگویی مثلثی شبیه به پرچم صعودی را نمایش می‌دهد که به عوان یک الگوی ادامه روند صعودی شناخته می‌شود.


#تعداد #نهنگهای #بیت #کوین #بیشتر #شده #است #قیمت #هم #بیشتر #میشود

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply