Saturday, May 4, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهارز دیجیتال بومی پلتفرم کاردانو، آدا (ADA) یکی از رمزارزهای برتر در رالی اخیر آلت کوین‌ها بوده است.

آدا در حال حاضر در محدوده قیمتی ۰.۷۶۶۸ دلار معامله می‌شود و ارزش بازار آن حدود ۲۷.۲ میلیارد دلار است. کاردانو در ۲۴ ساعت گذشته، ۴۰ درصد افزایش در حجم معاملات نیز داشته است.
علی مارتینز، تحلیلگر بازار ارزهای دیجیتال، معتقد است که آدا در حال تکرار چرخه صعودی قبلی خود است و در صورتی که این الگو ادامه یابد، قبل از اینکه قیمت به محدوده ۱۰ دلاری برسد، وارد یک روند اصلاحی کوتاه مدت خواهد شد.

RamzarzRamzarzخرید سریع ADA!
معاملات سریع ارز کاردانو در ارزپلاس !




خرید ADA


این تحلیل بدان معناست که ADA می‌تواند از سطوح فعلی ۲۰۰۰ درصد افزایش یابد.cardano-ada-price-gearing-for-2000-gains-to-10-as-per-historical-chart
ارز دیجیتال کاردانو در ۴۱ روز گذشته ۷۵ درصد افزایش قیمت را تجربه کرده و از پایین‌‌ترین سطح خود در ۰.۴۴۴ دلار به سطح فعلی ۰.۷۸۳ دلار رسیده است. این نشان‌دهنده توجه سرمایه‌گذاران به این آلت کوین و احتمال حرکت آن به سمت هدف ۱ دلاری است.
به گفته علی مارتینز، قدرت حرکت صعودی کاردانو بالاست و همچنین، افزایش قابل‌توجه تعداد آدرس‌های فعال روزانه، حجم تراکنش‌ها و تراکنش‌ نهنگ‌های ADA، نشانه‌های مثبت برای رشد پایدار آن هستند.
در این میان، تحلیل تکنیکال کاردانو و موج شماری الیوت نشان می‌دهد که ‌ADA پتانسیل عبور از مقاومت کلیدی ۰.۸ دلار را دارد و در هفته‌های آینده می‌تواند ۰.۹ دلار را هم هدف قرار دهد.
جهش اخیر آدا مطابق با موج سوم الیوت و حرکت به سمت مقاومت مشخص شده است. اندیکاتور استوکاستیک آراس‌آی (Stochastic RSI) هفتگی در حال افزایش است و حرکت صعودی بیشتر را نشان می‌دهد.
در حالی که روند صعودی توسط اندیکاتور DMI (شاخص حرکت جهت‌دار) با واگرایی سطوح Di- و Di+ پشتیبانی می‌‌شود، نزدیک شدن اندیکاتور ADX (شاخص میانگین حرکت جهت‌دار) به مقاومت بالایی، پس از رسیدن به نقاط عطف، احتمال معکوس شدن روند را بیشتر می‌کند و ممکن است فشار نزولی در آن ناحیه منجر به تثبیت قیمت بین ۰.۹۲ تا ۰.۹۶ دلار شود.


#تکرار #یک #الگوی #تاریخی #در #نمودار #کاردانو #احتمال #صعود #هزار #درصدی #ADA #چقدر #است

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply