Saturday, May 4, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهحجم معاملات کاردانو (ADA) علی‌رغم افزایش اخیر قیمت، کاهش یافته است. با توجه به داده‌های کوین‌مارکت‌کپ (CoinMarketCap)، حجم معاملات این ارز دیجیتال در زمان نگارش این خبر به حدود ۱.۰۱ میلیارد دلار رسیده است.

قیمت کاردانو اخیرا به ۰.۷۷ دلار افزایش یافته که نشان می‌دهد کاهش حجم معاملات ممکن است روند افزایش قیمت را متوقف نکند. با این حال، سیگنال‌های اندیکاتور MACD خلاف این موضوع را نشان می‌دهند.

RamzarzRamzarzخرید سریع ADA!
معاملات سریع ارز کاردانو در ارزپلاس !




خرید ADA


وضعیت این اندیکاتور نشان‌دهنده شروع یک حرکت نزولی در آینده‌ای نزدیک است. علاوه بر این، میانگین متحرک نمایی ۱۲ روزه (آبی) و ۲۶ روزه (نارنجی) در یک سطح قرار دارند که نشان‌دهنده توازن قدرت خریداران و فروشندگان است.cardano-ada-and-solana-sol-are-major-price-shifts-imminent
در صورت غلبه فروشندگان، قیمت ADA می‌تواند به زیر مقاومت ۰.۷۴ دلار سقوط کرده و تا حمایت ۰.۶۵ دلار کاهش یابد. با این حال، افزایش حجم معاملات در کنار افزایش قیمت، می تواند باعث ایجاد یک روند صعودی تا مقاومت ۰.۸۵ دلار شود.
شاخص قدرت نسبی (RSI) بر خلاف اندیکاتور MACD، از یک صعود قریب‌الوقوع حکایت دارد. با این حال، این اندیکاتور به منطقه اشباع خرید نزدیک شده و احتمال نزول نیز وجود دارد.
به گفته تحلیلگران، به نظر می‌رسد که قیمت کاردانو ابتدا تا ۰.۸۰ دلار افزایش و سپس کاهش یابد.


منبع

کوین ادیشن




#کاهش #حجم #معاملات #کاردانو #همزمان #با #افزایش #قیمت #هدف #بعدی #ADA #چیست

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply