Saturday, May 4, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقههمزمان با صعود قیمت‌ها در بازار کریپتو، ارز دیجیتال بومی شبکه پالیگان، MATIC نیز شاهد بازگشت قابل‌توجهی بوده و از آستانه مهم و روانی ۱ دلار عبور کرده است.

در زمان نگارش این خبر، پالیگان با قیمت ۱٫۰۴ دلار معامله می‌شود که در مقایسه با یک هفته گذشته، بیش از ۶٫۵ درصد رشد دارد.polygons-matic-surges-past-1-as-market-bounces-bac
علاوه بر جو صعودی بازار کلی، بهبود V شکل قیمت پالیگان به رشد حجم معاملات این رمزارز نیز نسبت داده می‌شود. در همین راستا، گزارش‌ها حاکی از آنند که سود باز معاملات آتی MATIC در بازه تقریبا یک ماهه، بیش از ۱۱۷ درصد افزایش یافته و از ۲۰۲ میلیون دلار به ۴۳۸٫۶۸ میلیون دلار رسیده که نشان‌دهنده افزایش تعامل فعالان بازار و خوش‌بینی آنها پیرامون MATIC است.

RamzarzRamzarzخرید سریع MATIC!
با یک کلیک پالیگان (MATIC) را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید MATIC


تحلیلگرانی که الگوهای نمودار MATIC را بررسی می‌کنند، یک مثلث متقارن را شناسایی کرده‌اند که قدمت آن به دو سال قبل می‌رسد و یک حرکت جانبی را برای این رمزارز به همراه داشته است.
به گفته آنها، احیای فعلی بازار می‌تواند پالیگان را به سمت خط روند مقاومتی این الگو سوق دهد که در صورت شکست آن، این ارز دیجیتال می‌تواند صعود قوی‌تری را بالاتر از این ساختار تجربه کند.
بر این اساس، تحلیلگران معتقدند که قیمت پالیگان می‌تواند در ماه‌های آینده از ۲٫۹ دلار عبور کند و به بالاترین سطح تاریخی (ATH) خود برسد.


منبع

بی اچ نیوز




#افزایش #معاملات #در #شبکه #پالیگان #MATIC #برای #ثبت #یک #رکورد #جدید #آماده #میشود

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply