Saturday, May 4, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهپالیگان (MATIC) که یکی از ارزهای دیجیتال برتر بازار است و بین ۲۰ رمزارز برتر قرار دارد، هفته گذشته برای مدت کوتاهی از مرز ۱ دلار عبور کرد.
علی، از تحلیلگران برتر بازار، ادعا کرده است که با توجه به نشانه‌های دیده شده برای متیک، این ارز دیجیتال افزایش قیمت چشمگیری در بلندمدت خواهد داشت. او پیش‌بینی می‌کند که اگر قیمت متیک بالاتر از سطح مقاومت ۰.۹۶ دلاری بسته شود، در ماه آینده می‌توانیم شاهد انفجار ۹۰ درصدی آن باشیم.
متیک از زمان پیش‌بینی علی از این سطح پایین‌تر نیامده و در حال حاضر، با قیمت ۰.۹۷ دلار معامله می‌شود. در صورت درست بودن این تحلیل، قیمت MATIC به زودی به ۱.۷۳ دلار خواهد رسید.
جیک گاگین (Jake Gagain)، سرمایه‌گذار و تحلیلگر، از این هم فراتر رفته و پیش‌بینی می‌کند که قیمت متیک تا سال ۲۰۲۵ به ۹ دلار خواهد رسید.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


افزایش ۳۰ درصدی قیمت متیک در بازه زمانی ماهانه، نظر فعالان بازار را به خود جلب کرده است و برخی از تحلیلگران نیز روند صعودی و افزایش‌ بیشتر را برای متیک متصور هستند.
این رشد اخیر با افزایش حجم معاملات درون زنجیره‌ای بلاکچین پالیگان همزمان بوده است. طبق داده‌های پلتفرم DefiLlama، حجم معاملات پالیگان نسبت به پایان ژانویه ۳۰۰ درصد افزایش داشته و به ۱۷۰ میلیون دلار رسیده است.
پالیگان همچنین در حوزه توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) عملکرد خوبی داشته و در ۷ روز گذشته، حجم فروش NFTهای آن تقریبا ۶ میلیون دلار بوده است.


منبع

کریپتو پوتیتو




#پالیگان #در #آستانه #یک #رشد #انفجاری #تحلیلگران #درباره #آینده #MATIC #چه #میگویند

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply