Saturday, April 27, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهگانتلت (Gauntlet)، یک شرکت مدیریت ریسک برجسته در حوزه بلاکچین، شراکت ۴ ساله خود را با آوه (Aave)، پلتفرم پیشرو در وام‌دهی غیرمتمرکز، به دلیل اختلافات حاکمیتی بر سر DAO خاتمه داد.

جان مورو (John Morrow) یکی از بنیانگذاران گانتلت، این خبر را در انجمن آوه منتشر کرد و از پایان این همکاری که با هدف افزایش امنیت و کارایی پلتفرم ایجاد شده بود، خبر داد.
دائو سازمان خودگردان غیرمتمرکز آوه است و نقش گانتلت به عنوان مدیریت ریسک، شامل نظارت و تجزیه و تحلیل پارامترهای پروتکل برای اطمینان از امنیت پلتفرم بود.
با این حال، به گفته جان مورو، حرکت در میان دستورالعمل‌ها و اهداف متناقص سهامداران بزرگ آوه در طول سال گذشته بسیار دشوار شده بود. آوه به عنوان یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های وام‌دهی غیرمتمرکز، برای تصمیم‌گیری‌های اساسی به رأی‌‌گیری جامعه دارندگان توکن خود متکی است.

RamzarzRamzarzخرید سریع AAVE!
با یک کلیک آوه (AAVE) را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید AAVE


پایان همکاری با گانتلت، بر چالش‌های ذاتی که در حاکمیت غیرمتمرکز وجود دارد، همچنین مدیریت انتظارات و همسویی اهداف سهامداران، تأکید می‌کند. اکنون در این وضعیت، آوه باید جایگزین مناسبی برای تأمین نیازهای مدیریت ریسک خود بیابد تا با چالش در زمینه مدیریت ریسک مواجه نشود.
این خبر، واکنش‌های متفاوتی را در جامعه آوه به دنبال داشته است. برخی از این افراد از فروپاشی اعتماد بین آوه و گانتلت ابزار ناراحتی کرده‌اند؛ از جمله ارنست بوادو، مدیر ارشد فناوری سابق آوه که در مورد پایان همکاری در اواسط مشارکت ابزار نگرانی کرده است.
این اتفاق باعث می‌شود که چگونگی همکاری، مذاکره و مدیریت انتظارات بین سازمان‌های خودگردان غیرمتمرکز و شرکای آنها در امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) به چالش کشیده شود.
در آینده ممکن است مشارکت‌کنندگان به دنبال ایجاد کانلا‌های ارتباطی شفاف‌تر و چهارچوب‌های حاکمیتی مشخص‌تر باشند تا از بروز اختلافات مشابه جلوگیری کرده و پایداری پلتفرم آوه را تضمین کنند.


#قطع #همکاری #Aave #با #شریک #بزرگش #چالش #بعدی #چیست

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply