Saturday, May 4, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهبا افزایش مومنتوم صعودی بازار، آلت کوین‌ها نیز پا به میدان گذاشته و سطوح از دست رفته را پس می‌گیرند. در میان پیشتازان اخیر، پالیگان (MATIC) با رسیدن به سطح ۱ دلاری، نوید یک رالی صعودی قابل‌توجه را می‌دهد.

پالیگان با ثبت بالاترین قیمت خود در ۵۲ هفته اخیر، یک نقطه عطف مهم را برای تغییر روند ثبت کرده است. با افزایش مومنتوم صعودی در نمودار هفتگی، قیمت متیک از ۱ دلار و سطح ۲۳.۶% فیبوناچی عبور کرده و با ثبت یک خروج صعودی از الگوی کف دوقلو، اکنون برای رسیدن به مقاومت بالایی حرکت می‌کند.matic-price-crosses-1-bulls-ready-for-a-new-run-
خروج از الگوی کف دوقلو، احتمال روند صعودی طولانی مدت متیک را به طور قابل‌توجهی افزایش داده است، علاوه بر این، سطوح فیبوناچی، پتانسیل قوی این رمزارز برای صعود به سطح ۲ دلار را که کمی بالاتر از سطح فیبوناچی ۶۱.۸ درصد است، نشان می‌دهند.

RamzarzRamzarzخرید سریع MATIC!
با یک کلیک پالیگان (MATIC) را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید MATIC


افزایش حجم معاملات همزمان با روند صعودی و همچنین عبور شاخص قدرت نسبی (RSI) از سطح ۷۰ درصد و ورود به ناحیه اشباع خرید در تایم فریم روزانه، نشان از افزایش فشار خرید و ادامه روند صعودی دارد.
در همین حال، غول‌های فناوری نیز از این رمزارز پشتیبانی می‌کنند. برای مثال، متا (Meta) متیک را برای مجموعه‌های دیجیتال اینستاگرام انتخاب کرده است. همچنین، گوگل کلود نیز یکی از اعتبارسنج‌های پالیگان است.


منبع

کوین پدیا




#صعود #قیمت #پالیگان #به #بالای #دلار #رالی #قیمت #MATIC #به #سمت #دلار #در #پیش #است

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply