Friday, May 3, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهصرافی‌ کوین‌بیس تصمیم دارد پشتیبانی از ارز دیجیتال رندر (RNDR) را در پلتفرم خود آغاز و این توکن را لیست کند. قیمت RNDR در پی اعلام این خبر حدود ۱۰ درصد افزایش یافت و از ۴.۸۰ دلار فراتر رفت. با این وجود، در ساعات بعد اندکی کاهش یافت و در حال حاضر به ۴.۶۳ دلار رسیده است.

شایان ذکر است ارزهای دیجیتالی که در نقشه راه کوین‌بیس قرار می‌گیرند، قبل از اینکه رسماً لیست شوند، باید الزامات خاصی را برآورده کنند.
در همین راستا، کوین بیس اعلام کرده که معاملات دارایی‌های دیجیتال تا زمانی که به طور رسمی فهرست نشوند، پشتیبانی نمی‌شود. این شرکت هشدار داده که واریز چنین دارایی‌هایی به حساب کوین‌بیس قبل از اعلام رسمی، ممکن است منجر به از دست رفتن دائمی آن‌ها شود.

bitlandbitland۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیر
همین حالا در بیت لند ثبت نام کن و ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیر!




شروع


چندی پیش، این صرافی میم‌کوین بانک (BONK) شبکه سولانا را در نقشه راه خود قرار داد و باعث افزایش قابل‌توجه قیمت آن شد. پس از آن، زمانی که این میم کوین به صورت رسمی لیست شد، نیز افزایش قیمت چشمگیری را تجربه کرد.
همین اتفاق در مورد یکی دیگر از دارایی های مبتنی بر سولانا یعنی هایو‌ مپر (HONEY) نیز رخ داد. ارزش آن در زمان قرار گرفتن در نقشه راه بیش از ۱۰۰ درصد افزایش یافت و سپس، در زمان لیست شدن به سقف قیمت خود در ۰.۳۳ دلار رسید.


منبع

کریپتو پوتیتو




#رندر #به #نقشه #راه #کوین #بیس #اضافه #شد #قیمت #RNDR #رکورد #جدیدی #میزند

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply