Sunday, May 5, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهبه گزارش پلتفرم spotonchain در ۲۸ ژانویه، کیف پولی که به رون کریستنسن (Rune Christensen)، بنیانگذار میکر دائو متصل است، در دو روز گذشته ۲،۲۳۵ توکن‌ میکر (MKR)، به ارزش تقریبی ۴٫۵ میلیون دلار (۲،۰۲۳ دلار به ازای هر توکن)، فروخته است. به گفته تیم spotonchain، این کیف پول هنوز ۲،۴۳۰ توکن MKR دارد و ممکن است به فروش خود ادامه دهد.
به طور معمول، فروش توکن‌ها توسط بنیانگذاران پروژه، اعتماد جامعه به آن را متزلزل می‌کند. با این حال، این کار غیرعادی نیست و دلیل فروش کریستنسن تا زمان نگارش این خبر نامشخص است.
اما دارندگان ارز دیجیتال میکر ممکن است از این تصمیم نگران شده باشند، به ویژه به این دلیل که پرایس اکشن MKR نتوانسته از روند گسترده‌تر بازار پیروی کند. بر اساس داده‌های بازار، قیمت بیت کوین (BTC) به بالای ۴۲ هزار دلار برگشته و این امر باعث شده که اکثر رمزارزهای دیگر نیز همین مسیر را دنبال کنند.

bitlandbitland۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیر
همین حالا در بیت لند ثبت نام کن و ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیر!




شروع


با این حال، قیمت میکر در زمان نگارش این خبر، با یک افت تقریبا ۴ درصدی از زمان اولین فروش کریستنسن، از سطح ۲،۰۰۰ دلار سقوط کرده و به ۱،۹۴۸ دلار رسیده است.
بنیانگذار میکر میلیون‌ها دلار MKR فروخت! زمان خرید در کف قیمت است؟در این میان، برخی از شاخص‌های تکنیکال از جمله مکدی (MACD) هم نشان می‌دهد که معاملات فروش میکر بیشتر از معاملات خرید آن است. بنابراین، اگر روند نزولی فعلی همچنان ادامه داشته باشد، قیمت میکر ممکن است تا محدوده ۱،۹۲۵ دلار کاهش یابد.


منبع

کوین‌ادیشن




#بنیانگذار #میکر #میلیونها #دلار #MKR #فروخت #زمان #خرید #در #کف #قیمت #است

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply