Monday, April 29, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهقیمت سویی (SUI) روز چهارشنبه تقریبا ۱۱ درصد افزایش یافت و در محدوده ۱.۱۲ تا ۱.۳۱ دلار معامله شد. بر اساس داده‌های کوین‌گکو (CoinGecko)، قیمت توکن سویی در دو هفته گذشته تقریباً ۶۰ درصد افزایش یافته است.
افزایش قیمت در روز چهارشنبه به گسترش همکاری علی‌بابا کلود (Alibaba Cloud) و میستن‌لبز (Mysten Labs) برای حمایت از توسعه‌دهندگان شبکه سویی نسبت داده می‌شود. طی این همکاری، مجموعه‌ای از خدمات و ابزارها برای رشد اکوسیستم در اختیار آن قرار خواهد گرفت. این همکاری همچنین توسعه‌دهندگان را قادر خواهد ساخت تا گره‌های کامل سویی را تنها با یک کلیک مستقر کنند، که گام مهمی در ساده‌سازی دسترسی به فناوری بلاکچین است.

bitlandbitland۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیر
همین حالا در بیت لند ثبت نام کن و ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیر!




شروع


علاوه بر این، علی‌بابا کلود ابزارهای فراگیری را در اختیار گره‌های بلاکچین و اعتبار‌سنج‌ها قرار خواهد داد که ویژگی‌های ضروری مانند هشدار، نظارت و ثبت با استفاده از هوش مصنوعی را فراهم می‌کند.
البته همکاری میستن‌لبز با علی‌بابا کلود فراتر از ارائه ابزارهای توسعه است. این مشارکت از پروژه‌های انکوباتور و میزبانی رویداد‌های هکاتون‌ در مکان‌های کلیدی مانند هنگ کنگ، سنگاپور و دبی، با تمرکز بر رشد اکوسیستم سویی پشتیبانی خواهد کرد. این همکاری همچنین با هدف تسهیل تراکنش‌های روان‌تر و جذب توسعه‌دهندگان در علی‌بابا کلود انجام خواهد شد.
سال گذشته، علی‌بابا کلود با تمرکز بر امنیت زیرساخت و سرویس آرشیو، خدماتی را به سازندگان سویی ارائه کرد.
سرویس‌های جدید علی‌بابا کلود، از جمله محیط‌های توسعه مجهز به هوش مصنوعی و ترجمه مستندات به زبان‌های آسیایی، موجب افزایش تعداد توسعه‌دهندگان خواهد شد.
پشتیبانی جامع علی‌بابا کلود از جامعه سازنده سویی فراتر از فناوری وب ۳ است و مزایای این بلاکچین را با ابزارهای آنلاین کاربرپسند ترکیب می‌کند. طی این همکاری، ابزارهای پیشرفت و تعامل شبکه سویی افزایش خواهد یافت و از توسعه‌دهندگان آن حمایت خواهد شد.


منبع

کوین‌گیپ




#اعلام #حمایت #علیبابا #کلود #از #سویی #قیمت #SUI #همچنان #صعودی #است

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply