Wednesday, May 15, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهقیمت اتریوم از زمان تکمیل چهارمین هاوینگ بیت کوین در ۱۹ آوریل، روند افزایشی ثابتی را حفظ کرده است. در این مسیر، قیمت این رمزارز موفق شده از ۲۸۷۰ دلار به ۳۳۳۵ دلار برسد و رشدی ۱۷ درصدی را تجربه کند.

تحلیل تکنیکال نمودار روزانه نشان می‌دهد که قیمت اتریوم در حال حاضر در میانه یک الگوی کنج نزولی قرار دارد. اگرچه چشم‌انداز کوتاه مدت برای اتریوم نزولی است، عبور اخیر قیمت از مقاومت هفتگی ۳۲۸۰ دلار، یک سیگنال صعودی به همراه داشته است.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


در صورت حفظ این روند صعودی، احتمال شکستن الگوی کنج نزولی و افزایش بیشتر قیمت اتریوم وجود دارد.can-ethereum-4000-on-chain-and-price-pattern-so
در همین حال، طبق داده‌های درون زنجیره‌ای Lookonchain، سرمایه‌گذار برجسته جیمز فیکل (James Fickel) به طور فعال اتریوم جمع‌آوری می‌کند و در عین حال، موقعیت لانگ خود در جفت معاملاتی ETH/BTC را حفظ کرده است.
داده‌های پلتفرم Lookonchain نشان می‌دهند که فیکل از پلتفرم مالی غیرمتمرکز آوه، ۲۳۰۱ توکن رپد بیت کوین (WBTC) به ارزش تقریبی ۱۱۹.۷۵ میلیون دلار وام گرفته و سپس، توکن‌های WBTC وام گرفته شده را با ۴۱۹۴۷ اتریوم با نسبت ۰.۰۵۵، مبادله کرده است.
جالب توجه است که این اتفاق با راه‌اندازی صندوق قابل معامله در بورس (ETF) اسپات بیت کوین در ۱۰ ژانویه همزمان بوده است. علاوه بر این، فیکل در سه روز گذشته، ۳۵ میلیون دلار USDC را برای خرید ۱۰۹۵۲ اتریوم، هر کدام به قیمت ۳۱۹۶ دلار اختصاص داده است.
این سرمایه‌گذاری قابل توجه، احساسات صعودی نسبت به اتریوم را نشان می‌دهد و قدرت بالاتری را برای خریداران جهت شکستن الگوی کنج فراهم می‌کند.
این بریک آوت احتمالی، پایان اصلاح قبلی را نشان داده و حتی ممکن است قیمت را به بالای ۴۰۰۰ دلار بازگرداند. در این میان، شاخص قدرت نسبی (RSI) روزانه در محدوده ۵۰ درصد قرار دارد که نشان‌دهنده بازگشت احساسات مثبت بازار به بازار اتریوم است.
برگشت و افزایش قیمت در مرز پایینی اندیکاتور باند بولینگر (Bollinger Band) نیز، حمایت بیشتری را برای خریداران به ارمغان می‌آورد.



Source
#بررسی #تکنیکال #آنچین #اتریوم #قیمت #ETH #میتواند #سقف #هزار #دلار #را #بشکند

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply