Monday, April 29, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهتوکن بومی بلاکچین سویی (SUI) بار دیگر توجه زیادی را در سطح جهانی به خود جلب کرده و موجی از گمانه‌زنی‌ها را در بازار گسترده‌تر ارزهای دیجیتال پدید آورده است.

بر اساس داده‌های درون زنجیره‌ای، اخیرا ارزش کل دارایی قفل شده (TVL) در شبکه سویی از TVL بیت کوین پیشی گرفته است.
طبق داده‌ها، سویی اکنون در بین تمام زنجیره‌ها رتبه سیزدهم را در اختیار دارد. این امر باعث خوش‌بینی زیاد فعالان بازار نسبت به توکن اصلی این بلاکچین غیرمتمرکز شده که با افزایش قیمت آن نیز همسو شده است.

bitlandbitland۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیر
همین حالا در بیت لند ثبت نام کن و ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیر!




شروع


طبق داده‌های منتشرشده، ارزش کل دارایی قفل‌شده در شبکه SUI تا امروز به رقم خیره‌کننده ۳۳۴.۹۴ میلیون دلار رسیده است. این موضوع نشان‌ از دستاوردهای تاریخی این پلتفرم در زمان‌های اخیر دارد.
همچنین، با توجه به مجموعه‌ای از پیام‌ها در رسانه‌های اجتماعی، ادغام آتی پروتکل سولند (Solend) در سویی‌لند (Suilend) این شتاب را بیشتر می‌کند. در حالی که TVL بیت کوین دیروز رقم ۲۹۵.۶۳ میلیون دلار را ثبت کرد، این رقم امروز به ۲۹۲.۲ میلیون دلار کاهش یافت.
به طرز جالبی، این سقوط در تضاد با احساسات بازار بوده که ماحصل تأییدیه صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) اسپات بیت کوین است.
با این وجود، افت TVL بیت کوین، همسو با کاهش قیمت این رمزارز پس از دریافت تأییدیه مذکور، بیشتر به موقعیت سویی در لیست ارزش TVL شبکه‌ها کمک کرده است.
در زمان نگارش این خبر، قیمت SUI افزایش ۱۰.۵۸ درصدی را در ۲۴ ساعت گذشته به نمایش گذاشت و در حال حاضر در محدوده ۱.۴۱۹ دلار معامله می‌شود.
لازم به ذکر است که قیمت این رمزارز در هفته گذشته، رشد قابل‌توجه ۸۴.۶۳ درصدی را ثبت کرده است.


#ارزش #سرمایه #شبکه #سویی #از #بیت #کوین #پیشی #گرفت #منتظر #پرواز #قیمت #SUI #باشیم

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply