Monday, April 29, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهافزایش فعالیت‌ نهنگ‌ها در بازار کاردانو (ADA) گمانه‌زنی‌ها را در مورد آغاز یک روند صعودی احتمالی که می‌تواند ارزش این ارز دیجیتال را به ‌طور قابل‌توجهی تقویت کند، افزایش داده است.

بر اساس ویدیوی جدیدی که توسط کانال یوتیوب AltcoinBuzz به اشتراک گذاشته شده، انباشت ارز دیجیتال ADA توسط نهنگ‌ها از اواخر سال گذشته رشد قابل‌توجهی داشته است. طبق گزارش‌ها، نهنگ‌ها از آن زمان تاکنون، حدود ۱۴ میلیون دلار ADA خریداری و انباشت کرده‌اند.
به گفته تیم AltcoinBuzz، افزایش انباشت ADA توسط نهنگ‌ها می‌تواند نشان‌دهنده این موضوع باشد که قیمت این ارز دیجیتال برای حرکت به سمت هدف ۰٫۷ دلار آماده می‌شود.

bitlandbitland۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیر
همین حالا در بیت لند ثبت نام کن و ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیر!




شروع


در همین حال، تعداد آدرس‌های فعال روزانه کاردانو هم از ابتدای سال جدید افزایش چشمگیری داشته است. بر اساس داده‌های پلتفرم IntoTheBlock، تعداد کاربران فعال روزانه در این شبکه در چند روز گذشته افزایش یافته و به بیش از ۴۷ هزار رسیده است.
در زمان نگارش این خبر، این رقم حتی بیشتر شده و به ۵۰٫۲۶ هزار نفر افزایش یافته است.
جهش اخیر فعالیت‌ها در شبکه کاردانو، نشان‌دهنده احساسات مثبت پایدار در مورد این دارایی دیجیتال است. در همین حال، تیم کاردانو نیز بر تعهد خود برای تمرکز بر توسعه این شبکه تاکید کرده است.
لازم به ذکر است که ماه گذشته، کاردانو به عنوان برترین پروژه ارز دیجیتال با بیشترین فعالیت توسعه‌ای معرفی شد.
در زمان نگارش این خبر، ارز دیجیتال کاردانو با قیمت ۰٫۵۲۶ دلار معامله می‌شود.


منبع

کوین ادیشن




#افزایش #فعالیت #نهنگها #در #بازار #کاردانو #قیمت #ADA #به #۰۷ #دلار #میرسد

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply