Tuesday, May 21, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهپس از انتشار گزارش سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۳ توسط شرکت گری‌اسکیل (Grayscale)، مشخص شده است که این شرکت، ترکیب دارایی‌های خود را تغییر داده است.

برخی آلت‌کوین‌های اصلی از سبد این شرکت حذف شده‌ و رمزارزهایی مانند ریپل به جای آن‌ها اضافه شده‌اند.
پس از ژانویه ۲۰۲۴، گری‌اسکیل از درآمدهای نقدی خود برای خرید اولانچ (AVAX) و ریپل (XRP) که جزو ۱۰ آلت‌کوین برتر بازار هستند، استفاده کرده است.

bitlandbitland۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیر
همین حالا در بیت لند ثبت نام کن و ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیر!




شروع


در حال حاضر، سهم اولانچ و ریپل در صندوق سرمایه‌گذاری Digital Large Cap یا همان GDLC این شرکت به ترتیب ۱.۱۴ و ۲.۵۴ درصد است. در همین مدت، پالیگان (MATIC) از سبد دارایی‌ها حذف شده است.
معرفی POL به‌عنوان ارز دیجیتال اصلی جدید اکوسیستم Polygon ۲.۰ را می‌توان دلیل این موضوع دانست. بیت کوین (BTC) و اتریوم (ETH) در مجموع بیش از ۹۱ درصد از دارایی‌های GDLC و رمزارزهای سولانا (SOL) و کاردانو (ADA) نیز مجموعا ۵ درصد از دارایی‌های این صندوق را تشکیل می‌دهند.
ریپل در تاریخ ۴ ژانویه ۲۰۲۱، به دلیل شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده علیه شرکت توسعه‌دهنده آن، از سبد دارایی‌های این صندوق حذف شده بود، اما این پرونده در جولای ۲۰۲۳ به نفع ریپل به اتمام رسید.
علی‌رغم این موفقیت بزرگ ریپل (بازگشت به یکی از بزرگترین صندوق‌های ارز دیجیتال جهان)، قیمت آن در حال کاهش است.
قیمت این رمزارز امروز به ۰.۵۷ دلار رسیده است که یک افت ۸.۵ درصدی نسبت به هفته گذشته دارد. در واقع، قیمت ریپل به سطوح مشاهده شده در اواخر اکتبر ۲۰۲۳ بازگشته است.





#بازگشت #ریپل #به #سبد #داراییهای #صندوق #سرمایهگذاری #گریاسکیل

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply