Saturday, May 4, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهپس از تعطیلات سال نوی میلادی، چرخ‌های مالی و اقتصاد دوباره در ایالات متحده شروع به چرخش می‌کنند.
در این هفته، توجه سرمایه‌گذاران به انتشار گزارش‌های روند بازار کار ایالات متحده در راستای تعیین دستمزد، گزارش‌های بیکاری و تعداد مشاغل جدید ایجادشده و نیز صورت‌جلسه سیاست‌گذاری فدرال رزرو در جهت کاهش نرخ بهره، معطوف شده است.
در روز چهارشنبه شاهد انتشار گزارش شاخص خرید مدیران (PMI) در بخش تولید در ماه دسامبر خواهیم بود که یک شاخص کلیدی در بخش خدمات ایالات متحده بوده که تقریباً 80 درصد از تولید ناخالص داخلی آن را تشکیل می‌دهد.
صورت‌جلسه کمیته بازار آزاد فدرال (FOMC) در ماه دسامبر هم در تاریخ 3 ژانویه منتشر خواهد شد. این صورت‌جلسه اغلب محرک بازار است؛ زیرا بر اساس نتایج آن، می‌توان بینشی را در مورد تصمیم‌گیری فدرال رزرو و سیاست‌های آتی آن به دست آورد. در واقع، سرمایه‌گذاران به دنبال تأیید تغییر موضع بانک مرکزی آمریکا برای تسهیل سیاست پولی و همچنین، به دنبال نکاتی در مورد جدول زمانی کاهش نرخ بهره، هستند.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


در همین حال، چشم‌انداز بازار بیت‌کوین و دیگر رمزارزها هنوز در تب و تاب تأیید احتمالی صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) اسپات بیت‌کوین است. در نتیجه، ارزش کل بازار صبح روز سه‌شنبه به بالاترین سطح خود در 20 ماه گذشته و به 1.82 تریلیون دلار رسید. بیت‌کوین نیز با افزایش 7.5 درصدی قیمت پیشتاز بود و به 45500 دلار رسید که بالاترین قیمت این دارایی از مارس 2022، دو ماه قبل از سقوط ترا/لونا (Terra/Luna) است.
اتریوم نیز با افزایش 5 درصدی در حال حرکت به سمت بالا است و در زمان نگارش این خبر، قیمت آن به 2386 دلار رسیده است. همچنین، آلت‌کوین‌های با عملکرد برتر امروز شامل سولانا (SOL)، کاردانو (ADA)، اولانچ (AVAX) و پولکادات (DOT) هستند که همگی بیش از 6 درصد در روز افزایش داشته‌اند.


منبع

بی این کریپتو




#همه #چشمها #به #اولین #جلسه #FOMC #در #سال #۲۰۲۴ #دوخته #شده #قیمت #بیتکوین #بالاتر #میرود

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply