Saturday, May 4, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهبلاکچین بیت کوین در ماه نوامبر، در جدول فروش ماهانه توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT)، جایگاه اول را به خود اختصاص داد.

نکته جالب توجه این جاست که این شبکه این ماه هم جایگاه برتر خود را حفظ کرد و در مجموع، ۸۵۳ میلیون دلار فروش داشت. اگرچه میزان فروش NFT در هفته جاری نسبت به هفته قبل بیش از ۳۵ درصد کاهش یافته، اما در ماه دسامبر با ۱.۷ میلیارد دلار حجم معاملات، شاهد ثبت یک رکورد بوده‌ایم.
این رقم، افزایشی بیش از ۶۹ درصدی نسبت به ماه قبل محسوب می‌شود. در ماه دسامبر، فروش NFT بلاکچین بیت کوین به ۸۵۳ میلیون دلار رسیده است.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


این در حالی است که فروش NFT در بلاکچین اتریوم تنها ۳۶۴.۷۹ میلیون دلار بوده است. بلاکچین سولانا نیز پس از رشد ۳۱۲ درصدی نسبت به ماه نوامبر، با فروش حدود ۳۲۵.۱۴ میلیون دلاری، جایگاه سوم را به خود اختصاص داده است.
پالیگان و آربیتروم هم در جایگاه‌های بعدی قرار دارند.از بین ده مجموعه برتر NFT از نظر میزان فروش، هفت مورد از آنها از بلاکچین بیت کوین بوده‌اند.
مجموعه Tensorians سولانا در جایگاه پنجم و مجموعه Mad Lads این بلاکچین در جایگاه هشتم قرار گرفته‌اند. مجموعه Sentry Node آربیتروم نیز جایگاه نهم را به خود اختصاص داده است.
در کل، در ماه دسامبر، ۱۱,۲۹۰,۸۱۲ تراکنش NFT بین ۴۶۹,۳۸۹ فروشنده و ۶۰۰,۷۴۴ خریدار NFT صورت گرفته است. حفظ جایگاه اول میزان فروش NFT توسط بلاکچین بیت کوین در ماه‌های نوامبر و دسامبر، توجه جامعه ارز دیجیتال را به خود جلب و این سوال را مطرح کرده که آیا این یک روند پایدار خواهد بود یا به سرعت پایان خواهد یافت؟
برای یافتن پاسخ این سوال باید صبر کرد و دید که آیا بیت کوین می‌تواند پیشتازی خود را حفظ کند یا اینکه شرایط تغییر خواهد کرد.


#رونق #فروش #در #بازار #NFT #بیت #کوین #همچنان #پیشتاز #است

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply