Sunday, May 5, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهشیائو فنگ، رئیس گروه HashKey، پیش‌بینی کرده است که اتریوم در سال ۲۰۲۴، در زمینه ارائه نوآوری‌های مربوط به فناوری بلاکچین، دست برتر را خواهد داشت.

وی به پتانسیل بی‌نظیر اتریوم در پیشبرد حوزه بلاکچین و انتقاداتی که نسبت به استراتژی فعلی توسعه بیت‌کوین وجود دارد، اشاره کرد. دکتر شیائو بر نقش برجسته اتریوم در آینده فناوری بلاکچین تأکید کرد و گفت:

هیچ پلتفرمی از نظر پیشرفت‌های تکنولوژیکی، حتی نزدیک به اتریوم هم نیست.

این پیشتازی با تلاش‌های مداوم اتریوم در توسعه برنامه‌هایی با ارزش واقعی و موارد استفاده خاص به دست آمده که موقعیت این بلاکچین به عنوان رهبر نوآوری را تثبیت می‌کند.
شیائو فنگ همچنین به مسیر لازم برای موفقیت بیت کوین اشاره و عنوان کرد که این بلاکچین باید به ویژگی‌های اساسی خود پایبند باشد. علاوه بر این، وی در مورد بلوغ فناوری لایه ۲ بلاکچین صحبت و بر نقش آن در حمایت از تکثیر برنامه‌های کاربردی با ارزش ملموس تأکید کرد.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


یکی دیگر از روندهای کلیدی شناسایی‌شده توسط شیائو برای سال ۲۰۲۴، ادغام بلاکچین با هوش مصنوعی (AI) و گسترش نفوذ حوزه کریپتو در محیط‌های آموزشی است.
او تصور می‌کند که فناوری بلاکچین، ایجاد شبکه‌های همکاری در مقیاس بزرگ را تسهیل می‌کند و می‌تواند نقشی محوری در مدیریت مالکیت معنوی برای هوش مصنوعی داشته باشد.
دکتر شیائو با تأکید بر ماهیت بلاکچین که وابستگی زیادی به توسعه‌دهندگان خود دارد، خاطرنشان کرده است که احتمال موفقیت بلاکچین‌هایی که توسط توسعه‌دهنده‌های بیشتری حمایت می‌شوند، بیشتر است. این دیدگاه با این ایده که شبکه‌های بلاکچین برای جلب توجه توسعه‌دهندگان و نه افزایش تقاضای مصرف‌کننده رقابت می‌کنند، مطابقت دارد.


#پیشبینی #آینده #اتریوم #توسط #رئیس #صرافی #HashKey

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply