Monday, April 29, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهسویی (SUI)، ارز دیجیتالی که روی یک بستر قرارداد هوشمند کار می‌کند، به دلیل نقش خود در اعتبارسنجی تراکنش‌ها و مقیاس‌پذیری از طریق یک شبکه اعتبارسنجی بدون مجوز، مورد توجه قرار گرفته است. در این شبکه، SUI به عنوان یک روش پرداخت برای هزینه‌های گس عمل می‌کند و می‌توان آن را برای دریافت جوایز در سازوکار اثبات سهام نمایندگی‌شده (DPos) استیک کرد.
پیش‌بینی‌ها حاکی از افزایش قیمت سویی به ۱.۳۴ دلار تا پایان سال ۲۰۲۳، ۴.۳۸ دلار تا سال ۲۰۲۶، ۱۳.۲۶ دلار تا سال ۲۰۲۹، و ۴۲.۶۲ دلار تا سال ۲۰۳۲ است. اگرچه پیش‌بینی دقیق قیمت SUI مممکن نیست، اما ویژگی‌های منحصربه‌فرد و افزایش علاقه سرمایه‌گذاران به SUI، به احتمال رشد بیشتر آن اشاره دارد.
سویی، یک بلاکچین لایه ۱، به سرعت در حوزه مالی غیرمتمرکز (دیفای) رشد کرد و ارزش کل دارایی‌های قفل‌شده (TVL) در شبکه آن به بیش از ۱۷۵ میلیون دلار رسید. SUI با همکاری شرکت‌های امنیتی مانند OtterSec و Zellic، امنیت شبکه خود را تقویت می‌کند و برای رشد دیفای تلاش‌هایی بلاعوض انجام می‌دهد.

RamzarzRamzarzخرید SUI فقط با 10 هزار تومان!
با یک کلیک سویی را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید SUI


در یک تحول جالب توجه، سویی با حمایت مایکروسافت ابزارهای پیشرفته دانش صفر (ZK) را در بخش بازی خود ادغام کرد. این نوآوری امکان تجربه بازی‌های شفاف را از طریق داده‌های درون زنجیره‌ای و برون زنجیره‌ای می‌دهد و اعتماد به این نوع بازی‌های غیرمتمرکز را تقویت می‌کند.
علاوه بر این، معرفی zkLogin توسط بنیاد سویی احراز هویت در وب۳ را دوباره تعریف می‌کند. با استفاده از فناوری zk-SNARK، امکان ادغام یکپارچه حساب‌های موجود در DApps تسهیل شده، حریم خصوصی و امنیت کاربر را در اولویت قرار می‌دهد و پذیرش وب۳ را بیشتر می‌کند.
این ابتکارات بر تعهد سویی به گسترش حوزه دیفای، بازی‌های نوآورانه و دسترسی کاربرپسند به وب۳ تأکید کرده و آن را به عنوان یک ارز دیجیتال پیشگام در تکامل فناوری بلاکچین معرفی می‌کند.
در حال حاضر، ارز دیجیتال سویی با قیمت ۰.۸۳۳۱ دلار معامله می‌شود که نشان‌دهنده افت ۱.۱۱ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته است، اما در هفته و ماه گذشته به ترتیب نزدیک به ۲۳ و ۴۳ درصد رشد دارد. SUI در حال حاضر دارای ارزش بازاری نزدیک به ۸۸۰ میلیون دلار و حجم معاملات روزانه حدودا ۴۵۱ میلیون دلاری است.


منبع

کریپتو پولیتان




#آینده #سویی #از #نگاه #تحلیلگران #چرا #SUI #گزینه #خوبی #برای #سرمایهگذاری #است

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply