Sunday, May 5, 2024


cardano-ada-price-jumps-18-as-whales-join-the-party

زمان مطالعه: 2 دقیقهفدرال رزرو ایالات متحده در نشست پولی اخیر خود، نرخ بهره را ثابت نگه داشت. در طی این نشست، بانک مرکزی آمریکا همچنین به سه کاهش احتمالی نرخ بهره در سال ۲۰۲۴ اشاره کرد.

در نتیجه، بازار ارزهای دیجیتال، به ویژه کاردانو (ADA)، افزایش شدیدی را تجربه کردند. اکنون قیمت کاردانو که با رشد ۱۸ درصدی همراه شده، به فهرست علاقه‌مندی نهنگ‌ها پیوسته و به اهداف قیمتی ۰.۷۳۷ و ۰.۸۷ چشم دوخته است.

کاردانو به طور قابل‌توجهی عملکرد بهتری از بسیاری از ارزهای دیجیتال برتر داشته و در هفته و ماه جاری به ترتیب ۴۷ و ۶۵ درصد رشد کرده است. در حال حاضر، ADA با قیمت ۰.۶۶ دلار معامله می‌شود و ارزش بازاری معادل ۲۳.۱ میلیارد دلار دارد.

در همین حال، نهنگ‌ها به طور قابل توجهی فعالیت خود را در بلاکچین کاردانو افزایش داده‌اند و طبق گزارش IntoTheBlock، در عرض ۲۴ ساعت تراکنش‌های بزرگ که ارزش هر کدام حداقل ۱۰۰۰۰۰ دلار بوده، به بیش از ۱.۵ میلیارد دلار رسیده است.

افزایش فعالیت نهنگ‌ها به طور قابل توجهی حجم کلی معاملات کاردانو را از ۱۷.۹۶ به ۱۹.۴۷ میلیارد دلار افزایش داده است.

پس از افت اخیر به ۰.۵۵ دلار در اوایل هفته، کاردانو موفق شد تا فشار فروش را کنار بزند و شکست قیمتی قاطعی را به بالای خط روند مقاومتی تجربه کند.

در صورت همسویی شرایط بازار با الگوها، این شکست قیمتی احتمالاً سطوح کلیدی را در ۰.۷۳۷ دلار و ۰.۸۷ دلار هدف قرار می‌دهد، که نشان‌دهنده رشد ۳۵ درصدی برای کاردانو است.

علاوه بر این، پس از عبور کاردانو از مرز ۰.۵۰ دلار، حجم معاملات کاردانو افزایش قابل توجهی داشته است. بر اساس داده‌های DefiLlama، حجم معاملات کاردانو در صرافی‌های غیرمتمرکز افزایش قابل ‌توجه ۱۴۰ درصدی را در بازه هفتگی تجربه کرد و در طول ۲۴ ساعت در ۹ دسامبر به ۵۰ میلیون دلار رسید.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته بازگشت نهنگ‌ها به بازار کاردانو؛ الگوها از رشد بیشتر ADA خبر می‌دهند! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.


#بازگشت #نهنگها #به #بازار #کاردانو #الگوها #از #رشد #بیشتر #ADA #خبر #میدهند

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply