Sunday, May 5, 2024


افزایش حجم معاملات در شبکه کاردانو؛ ADA هم به رالی صعودی بازار می‌پیوندد؟

زمان مطالعه: 2 دقیقهارز دیجیتال کاردانو (ADA) شلوغ‌ترین روزهای خود از ژوئن ۲۰۲۲ تا به امروز را تجربه می‌کند. کاردانو با رسیدن به قیمت ۰.۶۳۳ دلار و افزایش قابل‌توجه حجم معاملات، بار دیگر توجه سرمایه‌گذران را به خود جلب کرده است.
بر اساس داده‌های شرکت تحلیلی Santiment، کاردانو به اوج سالانه خود در ۰.۶۳۳ دلار رسید، سطحی که از سال قبل مشاهده نشده بود. این افزایش قیمت همزمان با رشد کلی بازار ارزهای دیجیتال بود. در حال حاضر، تقریباً ۴ درصد از کل بحث‌های مربوط به ارزهای دیجیتال حول محور کاردانو متمرکز شده است.
در هفت روز گذشته، کاردانو با افزایش ۵۰ درصدی ارزش خود تمام توجهات را به خود جلب کرد. این افزایش قیمت به ویژه در مقایسه با سایر ارزهای دیجیتال پیشرو قابل‌توجه است. به عنوان مثال، بیت کوین (BTC) افزایش ۱۰.۲ درصدی را در این بازه تجربه کرد، در حالی که اتریوم (ETH) رشد ۸.۳ درصدی را در مدت مشابه به ثبت رساند.

افزایش قیمت کاردانو، یک پیشرفت قابل‌توجه برای این ارز دیجیتال در نظر گرفته می‌شود که در طول روندهای صعودی اخیر در بازار رمزارزها به عنوان یک عقب‌مانده از آن یاد می‌شد.
علاوه بر این موارد، جامعه کاردانو دلایل دیگری هم برای جشن گرفتن دارد؛ زیرا روز یکشنبه مصادف بود با سالگرد تولد آدا لاولیس، ریاضیدان و برنامه‌نویس کامپیوتر. فعالیت‌های پیشگامانه لاولیس پایه و اساس محاسبات مدرن را بنا نهاد. شرکت Input Output، توسعه‌دهنده اکوسیستم کاردانو، برای ارج نهادن به میراث او در پلتفرم X (توییتر سابق) بر تأثیر ایده‌های رویایی این ریاضیدان بر پیشرفت‌های تکنولوژیکی امروز تأکید کرد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته افزایش حجم معاملات در شبکه کاردانو؛ ADA هم به رالی صعودی بازار می‌پیوندد؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.


#افزایش #حجم #معاملات #در #شبکه #کاردانو #ADA #هم #به #رالی #صعودی #بازار #میپیوندد

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply