Saturday, May 4, 2024


cardano-ada-on-solo-bullish-ride-multiple-metrics-just-turned-gree

زمان مطالعه: 2 دقیقهارز دیجیتال کاردانو (ADA) در ۲۴ ساعت گذشته یک افزایش قابل‌توجه ۹.۳ درصدی را تجربه کرده و در زمان نگارش این خبر، به ۰.۴۵۰۶ دلار رسیده است.

این افزایش، ADA را به سطح قیمتی ۰.۴۶ دلار، سطحی که در طول سال تلاش کرده بود تا از آن فراتر رود، نزدیک کرده و خوش‌بینی‌های زیادی را برای سرمایه‌گذاران به ارمغان آورده است.

رشد اخیر کاردانو توسط معیارهای درون زنجیره‌ای مثبت حمایت می‌شود. حجم معاملات روزانه ADA با ۶۱.۴۲ درصد افزایش به ۸۰۳,۱۹۴,۸۲۶ دلار رسیده، که نشان‌دهنده علاقه شدید معامله‌گران به تعامل با ADA است. علاوه بر این، معیار تراکنش‌ نهنگ‌ (Whale Transaction)، که معیاری برای ردیابی تراکنش‌های بزرگ‌تر است، ۳۳.۶۵ درصد افزایش یافته است.

همچنین، افزایش ۲۲.۲۴ درصدی در آدرس‌های فعال روزانه به بیش از ۵۵۶۰۰ آدرس، سلامت بالای شبکه کاردانو را به تصویر می‌کشد.

با توجه به ضررهای سنگین کاردانو در طول زمستان ارزهای دیجیتال، و شروع مثبت آن در دسامبر، این سوال مطرح می‌شود که آیا ADA می‌تواند از مرز ۰.۵ دلار عبور کند یا خیر.

روند صعودی فعلی می‌تواند این پیش‌بینی را به واقعیت تبدیل کند و نقطه عطف مهمی را رقم بزند که از دسامبر ۲۰۲۲ تاکنون دور از ذهن بوده است. همچنین، طیف گسترده‌ای از برنامه‌های غیرمتمرکز نوآورانه (dApps)، مشارکت فعال جامعه، و روندهای فعلی جاری در صنعت رمزارزها می‌تواند به افزایش قابل‌توجه کاردانو کمک کند.

درست است که عملکرد گذشته نتایج آتی را تضمین نمی‌کند، اما حرکت فعلی و معیارهای مثبت کاردانو یک مسیر صعودی احتمالی را پدیدار نموده، و قیمت ۰.۵ دلار را به یک هدف دست‌یافتنی در کوتاه‌مدت تبدیل کرده است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته تحلیل قیمت کاردانو: روزهای خوب ADA بالاخره فرا رسید؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.


#تحلیل #قیمت #کاردانو #روزهای #خوب #ADA #بالاخره #فرا #رسید

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply