Wednesday, May 8, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهارز دیجیتال هونک (HONK)، یک میم کوین با تم غاز در شبکه سولانا، این روزها با رشد قیمتی قابل‌توجه خود و تبدیل شدن به یکی از رمزارزهای ترند بازار، سر و صدای زیادی را ایجاد کرده است. جالب است بدانید که لوگوی این میم کوین، از بازی غاز بی‌نام (Untitled Goose Game) الهام گرفته شده است.

این ارز دیجیتال در ۱۳ ژانویه راه‌اندازی شد و رقابتی را با میم کوین بونک (BONK) سولانا آغاز کرد. پس از اضافه شدن به صرافی‌های متمرکز پولونیکس (Poloniex) و ال‌بنک (LBank)، علاقه معامله‌گران به هونک افزایش یافت.
بر اساس داده‌های بازار، قیمت هونک طی یک رالی ۲۲۰ درصدی، در عرض سه روز از ۰٫۰۰۴۹ دلار به ۰٫۰۱۵۹ دلار رسید. در بحبوحه این افزایش، خریداران از خط روند مقاومتی هم فراتر رفتند.honk-price-prediction-as-cex-listing-rally-0-3علی‌رغم کاهش شدید قیمت هونک از اوج خود در محدوده ۰٫۰۳ دلار (در ۲۶ ژانویه)، این رمزارز شروع به تشکیل الگویی کرده که با نام کانال نزولی شناخته می‌شود. این الگو نشان‌دهنده یک چرخش بالقوه و تشویق مجدد معامله‌گران برای از سرگیری خرید است.
هونک در حال حاضر در محدوده قیمت ۰٫۰۱۲ دلار معامله می‌شود و انتظار می‌رود که از لبه بالایی کانال به سمت بالا برگردد. بسته شدن موفقیت‌آمیز یک کندل ۴ ساعته در بالای خط روند کانال می‌تواند یک رشد ۱۵۰ درصدی را برای هونک به همراه داشته باشد.
در این میان، خبر لیست شدن هونک در صرافی مکسی نیز باعث تقویت احساسات خوش‌بینانه در مورد این میم کوین شده است. بر اساس بیانیه مکسی، جفت ارز معاملاتی HONK/USDT از تاریخ ۷ فوریه در این صرافی لیست می‌شود.
در این میان، میانگین‌های متحرک نمایی ۲۰ و ۵۰ به عنوان یک حمایت مناسب در طول پولبک‌های کوتاه‌مدت عمل می‌کند. از طرفی، تقاطع صعودی بین MACD و خط سیگنال، نشان می‌دهد که روند بازیابی دست‌نخورده باقی مانده است.





#تحلیل #پیشبینی #قیمت #هونک #میم #کوین #ترند #بازار #قاتل #بونک

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply