Saturday, May 18, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهبلومبرگ در تاریخ ۲۹ دسامبر گزارش داد که صرافی کوین بیس در آستانه تأیید ETF اسپات بیت کوین، به منظور افزایش آمادگی خود، تغییراتی را سرویس Coinbase Custody به وجود آورده است.

یکی از نمایندگان این شرکت بیان کرد:

ما به صورت کامل برای تأیید ETF آماده شده‌ایم. سیستم‌های ما برای کنترل حجم اضافی معاملات، افزایش نقدینگی و افزایش کلی تقاضا، طراحی و آزمایش شده‌اند.

تغییر در سطوح اجرایی نیز بخشی از این تغییرات عنوان شده است. طبق گزارش‌ها، آرون شنارچ (Aaron Schnarch)، مدیر عامل کوین بیس کاستودی از سمت خود کناره‌گیری کرده و ریک شونبرگ (Rick Schonberg)، یکی از کارمندان این صرافی که سابقه فعالیت در بخش امور مالی سنتی از جمله مؤسسه Goldman Sachs را دارد، جایگزین او شده است.
مؤسسات مالی عموماً موظف‌اند ارزهای دیجیتال را به جای صرافی‌ها، نزد یک متولی (custodian) واجد شرایط مانند “کوین بیس کاستودی” ذخیره کنند.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


بلومبرگ اشاره کرد که چندین شرکت متقاضی ETF از جمله BlackRock، Franklin Templeton و Grayscale Investments قصد دارند با کوین بیس کاستودی برای مدیریت دارایی‌های بیت کوین صندوق‌های ETF خود همکاری کنند.
جدا از نقش Coinbase Custody به عنوان متولی، بسیاری از شرکت‌های متقاضی ایجاد ETF، صرافی کوین بیس را به عنوان شرکت ناظر بر اطلاعات خود انتخاب کرده‌اند. وجود چنین نقشی ظاهراً به رفع نگرانی‌های رگولاتورها در مورد احتمال دستکاری بازار کمک کرده است.


منبع

کریپتواسلیت




#صرافی #کوین #بیس #خود #را #آماده #کرد #ETF #بیت #کوین #در #راه #است

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply