Friday, May 17, 2024


sec-grayscale-ethereum-etf-

زمان مطالعه: 2 دقیقهکمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) تصمیم گرفته که زمان بیشتری را صرف فکر کردن به پیشنهاد شرکت گری‌اسکیل (Grayscale) برای راه‌اندازی یک ETF اسپات اتریوم کند.

این پیشنهاد در مورد اجازه دادن به مردم برای خرید و فروش سهام صندوق تراست اتریوم گری اسکیل در بازار NYSE Arca است.

بازار NYSE Arca برای اولین بار این تغییر را در ۱۰ اکتبر ۲۰۲۳ درخواست کرد. همه تا ۲۷ اکتبر ۲۰۲۳ فرصت داشتند نظرات خود را در این مورد به اشتراک بگذارند.

طبق قانون، کمیسیون بورس و اوراق بهادار ۴۵ روز فرصت دارد تا در مورد این نوع پیشنهادها تصمیم بگیرد، اما در صورت نیاز به زمان بیشتر، تصمیم‌گیری ممکن است تا ۹۰ روز طول بکشد.

چهل و پنجمین روز این پیشنهاد قرار بود ۱۱ دسامبر ۲۰۲۳ باشد، اما کمیسیون SEC می‌گوید که برای درک بهتر مسائل، به زمان بیشتری نیاز دارد. بنابراین، به جای ۱۱ دسامبر، مهلت جدید SEC برای تصمیم‌گیری، ۲۵ ژانویه ۲۰۲۴ است. کمیسیون SEC می‌خواهد اطمینان حاصل کند که همه راه‌ها قبل از بله یا نه گفتن، با دقت در نظر گرفته می‌شوند.

گری اسکیل برای اولین بار در ۲ اکتبر برای ETF اتریوم ثبت‌نام کرد. اخیراً نیز گزارش‌هایی منتشر شد مبنی بر اینکه بلک راک، بزرگ‌ترین شرکت مدیریت دارایی در جهان، برای ETF اسپات اتریوم درخواست داده است.

همزمان با اعلام این پرونده، اتریوم افزایش قیمت را تجربه کرد و از ۱۵ تا ۱۶ نوامبر، قیمت ETH از ۱۹۷۳ دلار به ۲۰۶۳ دلار افزایش یافت.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته بورس آمریکا تصمیم‌گیری درباره ETF اتریوم گری‌اسکیل را به تعویق انداخت! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.


#بورس #آمریکا #تصمیمگیری #درباره #ETF #اتریوم #گریاسکیل #را #به #تعویق #انداخت

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply