Saturday, May 11, 2024


سولانا بار دیگر برتری‌اش را به رخ کاردانو کشید!

زمان مطالعه: 2 دقیقهدر هفته‌ای که گذشت، سولانا (SOL) شاهد افزایش قابل‌توجه و دو رقمی قیمت خود بود و با پیشی گرفتن از کاردانو (ADA)، خود را به عنوان یک رقیب قدرتمند معرفی کرد.
سولانا که در حال حاضر ۳۰ دلار قیمت دارد، طی هفت روز گذشته بیش از ۳۵ درصد رشد داشته، در حالی که قیمت کاردانو تنها با حدود ۶ درصد افزایش در همان بازه، به ۰.۲۶ دلار رسیده است.
ارزش بازار سولانا نزدیک به ۱۲.۹ میلیارد دلار است که طبق رتبه‌بندی CoinGecko، آن را از نظر ارزش بازار در جایگاه هفتم قرار می‌دهد. در مقابل، کاردانو که بازار آن در حال حاضر ۹.۴ میلیارد دلار ارزش دارد، در حال حاضر جایگاه هشتم را به خود اختصاص داده است.

رالی صعودی اخیر سولانا تنها به تحت‌الشعاع قرار دادن کاردانو محدود نشد. در هفته گذشته، سولانا از هر ارز دیجیتال بزرگ دیگر، از جمله بیت کوین و XRP، پیشی گرفت.
بر اساس داده‌های اخیر، به نظر می‌رسد که سرمایه‌گذاران آسیایی نیروی مهمی در پشت عملکرد چشمگیر سولانا باشند.
عملکرد سولانا تنها به رشد قیمت رمزارز آن محدود نمی‌شود. طبق داده‌های CryptoSlam، بلاکچین سولانا در ۲۴ ساعت گذشته فروش ۱.۴۳ میلیون دلاری توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) را گزارش کرده است. برای مقایسه، اتریوم با فروش بیش از ۹.۹ میلیون دلار NFT، پیشتاز این بازار بود. شبکه Mythos و کاردانو نیز، به ترتیب فروش تقریبا ۱.۳۹ میلیون دلار و ۱۳۲۹۲۹ دلار NFT را گزارش کردند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته سولانا بار دیگر برتری‌اش را به رخ کاردانو کشید! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.


#سولانا #بار #دیگر #برتریاش #را #به #رخ #کاردانو #کشید

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply