Saturday, May 4, 2024


optimism-op-price-unchanged-as-network-rewards-loyal-holders-with-19m-airdropped-tokens

زمان مطالعه: 2 دقیقه

شبکه لایه 2 اپتیمسم (OP)، سومین کمپین ایردراپ خود را آغاز کرده، و 19 میلیون توکن OP به ارزش تقریبی 26 میلیون دلار را بین بیش از 31000 آدرس مجزا توزیع کرده است. این حرکت که در 18 سپتامبر از طریق حساب رسمی X (توییتر سابق) اپتیمسم اعلام شد، با هدف پاداش دادن به حامیان وفادار حاکمیت پروتکل از طریق Optimism DAO، معروف به Collective، بوده است.

اپتیمسم بر اهمیت یک ساختار حاکمیتی قوی و نقش آن در مقیاس‌پذیری مکانیسم‌های هماهنگی جدید تأکید می‌کند. همانطور که توسط اپتیمسم بیان شده است، کمپین ایردراپ سوم، راهی برای شناسایی و قدردانی از کسانی است که فعالانه از طریق تفویض اختیار در اداره OP مشارکت داشته‌اند.

برای واجد شرایط بودن در این ایردراپ، کاربران باید حداقل 18000 امتیاز کسب کرده باشند. این امتیازها با ضرب تعداد توکن‌های واگذار‌شده در مدت نگه‌داری محاسبه می‌شوند، که مستلزم داشتن حداقل 180 توکن OP به مدت 100 روز در طول دوره 6 ماهه است.

علاوه بر این، شرکت‌کنندگان در حداقل یک پیشنهاد درون زنجیره‌ای در طول این بازه زمانی ممکن است جوایز اضافی دریافت کنند؛ اگرچه حداکثر پاداش توکن OP برای هر آدرس به 10000 توکن محدود شده است.

اپتیمسم قبلاً اعلام کرده بود که قصد دارد 19 درصد از عرضه توکن حاکمیتی خود را توزیع کند. طی اولین ایردراپ در مه 2022، بیش از 200 میلیون توکن توزیع شد، در حالی که در ایردراپ دوم در فوریه، نزدیک به 12 میلیون توکن را به بیش از 300000 کیف پول ارائه کرد.

علی‎رغم پیش‌بینی‌هایی که در مورد این ایردراپ قابل توجه وجود داشت، قیمت توکن OP نسبتاً ثابت باقی مانده و تنها 0.94 درصد کاهش در 24 ساعت گذشته را تجربه کرده است. اپتیمسم همچنان موقعیت خود را به عنوان دومین شبکه بزرگ لایه 2 با ارزش کل دارایی‌های قفل‌شده (TVL) حفظ کرده که نشان‌دهنده پذیرش قوی این شبکه در فضای رمزارزها است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته ایردراپ ۲۶ میلیون دلاری اپتیمیسم آغاز شد؛ چه کسانی واجد شرایط دریافت توکن OP هستند؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.


#ایردراپ #۲۶ #میلیون #دلاری #اپتیمیسم #آغاز #شد #چه #کسانی #واجد #شرایط #دریافت #توکن #هستند

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply