Saturday, April 27, 2024


elon-musk-twitter-x-pay-fight-bots

زمان مطالعه: 2 دقیقه

ایلان ماسک، کارآفرین آمریکایی که توییتر را خریداری کرد و نام این پلتفرم را به X تغییر داد، اعلام کرده که قصد دارد برای استفاده از این پلتفرم هزینه ماهانه در نظر بگیرد. هدف او از این اقدام، جلوگیری از فعالیت گسترده ربات‌ها در این پلتفرم است که به یک موضوع نگران‌کننده برای شبکه‌های اجتماعی تبدیل شده است.

این اقدام پس از گفتگوی صریح وی با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی انجام شد، که پیشنهاد کرد محدود کردن استفاده از ربات‌ها در X می‌تواند اقدام موثری برای مقابله با خطرات آن باشد.

به گفته ایلان ماسک، در نظر گرفتن یک کارمزد ناچیز برای کاربر، هزینه موثر برای ایجاد تعداد زیادی ربات را «بسیار بالا» خواهد برد و از این اقدام به عنوان تنها راه مقابله با ارتش عظیم ربات‌ها در X یاد کرد.

با این حال، مشکل ربات‌ها تنها به X محدود نمی‌شود. کلاهبرداران از پلتفرم‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، تیک تاک و ایکس با استفاده از فناوری‌های پیشرفته هوش مصنوعی برای مقاصد مخرب، از جمله انتشار سخنان نفرت‌انگیز و کلاهبرداری‌های رمزارزی سوءاستفاده می‌کنند.

این قبیل اقدامات فریبنده منجر به خسارات قابل توجهی برای قربانیان ناآگاه شده است. وعده هدایای رمزارزی و دیگر طرح‌های کلاهبرداری، بسیاری از این قربانیان را فریب می‌دهد.

مدل پیشنهادی ایلان ماسک برای پرداخت در X واکنش‌های متفاوتی را به همراه داشته است. برخی از کاربران این حرکت را به عنوان گامی جسورانه به سوی یک پلتفرم بدون ربات تحسین کرده‌اند. در حالی که بعضی دیگر نگرانی خود را در مورد محدود شدن این پلتفرم برای استفاده عموم مردم بیان کرده‌اند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته راه‌حل ایلان ماسک برای مقابله با کلاهبرداری‌های رمزارزی: استفاده از X پولی می‌شود! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.


#راهحل #ایلان #ماسک #برای #مقابله #با #کلاهبرداریهای #رمزارزی #استفاده #از #پولی #میشود

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply