Saturday, April 27, 2024


https://cointelegraph.com/news/crypto-bill-us-nine-senators-back-elisabeth-warren

زمان مطالعه: 2 دقیقه

سناتور الیزابت وارن از گسترش ائتلاف خود برای سرکوب “استفاده از رمزارز در پولشویی، قاچاق مواد مخدر و فرار از تحریم‌ها” خبر داد.

طبق گزار‌ها، ۹ سناتور ایالات متحده هم حمایت خود را از قانون مبارزه با پولشویی دارایی‌های دیجیتال وارن اعلام کرده‌اند. این سناتورها عبارتند از: گری پیترز، دیک دوربین، تینا اسمیت، جین شاهین، باب کیسی، ریچارد بلومنتال، مایکل بنت، کاترین کورتز ماستو و سناتور آنگوس کینگ. قابل ذکر است که پیترز ریاست کمیته امنیت داخلی و امور دولتی سنا را هم بر عهده دارد.

وارن بر ماهیت دو حزبی این لایحه تاکید کرد و ضمن استقبال از حامیان جدید، اظهار داشت که این لایحه نشان‌دهنده آمادگی کنگره برای اقدام علیه استفاده غیرقانونی کریپتو است. سازمان‌های مختلفی مانند شفافیت بین‌الملل ایالات متحده، یکپارچگی مالی جهانی و اتحادیه ملی مصرف‌کنندگان نیز این این لایحه را تایید کرده‌اند.

وارن قانون مبارزه با پولشویی دارایی‌های دیجیتال را به همراه سناتورهای جو منچین، راجر مارشال و لیندسی گراهام در جولای 2023 مجدداً معرفی کرد. در نسخه فعلی، این لایحه قصد دارد کیف پول‌های دیجیتال غیرقانونی را سرکوب کند، مسئولیت‌های قانون رازداری بانکی را گسترش دهد و یک قانون ضد رازداری ایجاد کند. همچنین در نظر دارد، بررسی انطباق با پولشویی/مبارزه با تامین مالی تروریسم و سایر اقدامات قانونی برای مبارزه با استفاده غیرقانونی از پول دیجیتال را به تصویب برساند.

او همچنین نگرانی‌هایی را در مورد احتمال «شکاف مالیاتی 50 میلیارد دلاری رمزارزها» و خطر از دست دادن تقریباً 1.5 میلیارد دلار درآمد مالیاتی در سال مالی 2024 توسط خزانه‌داری ایالات متحده، در صورت تاخیر به‌روزرسانی سیاست‌های مالیاتی را مطرح کرده است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته سناتورهای آمریکایی در صدد اعمال محدودیت‌های بیشتر برای ارزهای دیجیتال! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.


#سناتورهای #آمریکایی #در #صدد #اعمال #محدودیتهای #بیشتر #برای #ارزهای #دیجیتال

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply