Sunday, June 16, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهبا وجود اصلاح بازار ارزهای دیجیتال و افت قیمت بیت کوین به زیر ۷۰ هزار دلار، بخش هوش مصنوعی (AI) و توکن‌های برتر این حوزه با قدرت دوباره به میدان آمده و روند مثبتی را تجربه می‌کنند.

یکی از این توکن‌های موفق، توربو (TURBO) است که خروج قدرتمندی را از الگوی کانال موازی در تایم فریم ۱ روزه به نمایش گذاشته است.
قیمت توربو در ۲۴ ساعت گذشته با ۲۵.۹۱ درصد افزایش به محدوده ۰.۰۰۱۹۴ دلار رسیده است. حجم معاملات روزانه این توکن نیز با رشد ۴۰.۹۸ درصدی به ۵۶.۴۰ میلیون دلار افزایش یافته است.top-ai-tokens-for-100-surge-during-the-upcoming-altcoin-rally-
روند صعودی توربو فراتر از بازه روزانه است. این توکن در هفت روز گذشته ۶۴.۵۸ درصد و طی ۳۰ روز گذشته ۲۱۲.۶۳ درصد افزایش قیمت را تجربه کرده است.

RamzarzRamzarzخرید سریع TURBO!
با یک کلیک توربو (TURBO) را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید TURBO


بازدهی ۴ برابری (۴۰۸.۴۹ درصدی) توربو از ابتدای سال تاکنون نیز قابل توجه است. در حال حاضر، ارزش بازار این توکن ۱۲۳.۴۹ میلیون دلار است و در جایگاه ۴۰۶ام قرار دارد.
در همین حال، شاخص قدرت نسبی (RSI) برای توربو در محدوده اشباع خرید قرار دارد که نشان‌دهنده افزایش فشار خرید نسبت به فشار فروش در بازار است.
اگر بازار بتواند قیمت توربو را بالاتر از سطح حمایتی ۰.۰۰۱۸۰ دلار نگه دارد، روند صعودی ادامه پیدا کرده و قیمت برای به چالش کشیدن مقاومت ۰.۰۰۲۲ دلاری آماده خواهد شد.
در مقابل، در صورت معکوس شدن روند، قیمت توربو ممکن است به سمت سطح حمایتی ۰.۰۰۱۴۰ دلار سقوط کند.



Source
#پرواز #۲۵ #درصدی #میمکوین #مبتنی #بر #هوش #مصنوعی #توربو #این #رالی #تا #کجا #ادامه #دارد

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply