Sunday, June 16, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهبن ژو، مدیرعامل صرافی رمزارزی بزرگ بای‌بیت (Bybit)، با انتشار توییتی در شبکه X، به شایعات مربوط به هک شدن و ورشکستگی این پلتفرم پرداخت.

روز گذشته ۲۲ می، شایعاتی مبنی بر ورشکسته شدن یک صرافی در X پخش شد. این شایعات که به صرافی بای‌بیت اشاره داشتند، جامعه کریپتو را شوکه کرد و باعث ایجاد ترس و وحشت در بین اعضای جامعه شد.
با این حال، به نظر می‌رسد که یک خطای قابل‌توجه در نمودار اثبات ذخیره ارائه‌شده توسط پلتفرم آرخام اینتلیجنس (Arkham Intelligence)، باعث این شایعه شده باشد.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


این نمودار به اشتباه کاهش شدید دارایی‌های بای‌بیت را نشان می‌داد که باعث شد سوالاتی در رابطه با هک یا ورشکست شدن این صرافی مطرح شود.
در پاسخ به این رویدادهای ناراحت‌کننده، سخنگوی بای‌بیت در مصاحبه‌ای خاطرنشان کرد که این شایعات بی‌اساس بوده و احتمالاً توسط افرادی منتشر شده است که از اقدامات سختگیرانه بای‌بیت ناراضی هستند. وی در ادامه تأکید کرد که وضعیت صرافی بای‌بیت و دارایی‌های مشتریان آن بسیار پایدار و ایمن است.
امروز، مدیرعامل این صرافی نیز رسماً در X اعلام کرد که این شایعات دروغ است. ژو همچنین لینک صفحه اثبات ذخایر بای‌بیت و داشبورد نانسن (Nansen) را به اشتراک گذاشته که تمام کیف‌پول‌های این صرافی و مقدار دارایی‌های آنها را نشان می‌دهد.bybit-ceo-refutes-insolvency-hack-rumors
بر اساس داده‌های پلتفرم نانسن، بیش از ۱۱ میلیارد دلار دارایی در کیف پول‌های بای‌بیت وجود دارد.
جدا از شایعات ورشکستگی، بای‌بیت در اوایل این ماه با چالش‌های نظارتی نیز مواجه شد. در ۱۶ می، تنظیم‌کننده اوراق بهادار فرانسه، به سرمایه‌گذاران هشدار داد که این صرافی به عنوان ارائه‌دهنده خدمات دارایی‌های دیجیتال در این کشور ثبت نام نکرده است.



Source
#ورشکستگی #صرافی #بزرگ #بایبیت #شایعه #است #یا #واقعیت #دارد

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply