Sunday, June 16, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهقیمت اتریوم (ETH) اخیراً به دلیل افزایش احتمال تأیید صندوق‌های ETF اسپات این ارز دیجیتال، افزایش چشمگیری داشته است.

علاوه بر این، در پی استیک شدن بخش زیادی از موجودی اتریوم، نشانه‌هایی از کاهش عرضه این رمزارز در بازار مشاهده شده است. این شوک عرضه می‌تواند به طور بالقوه قیمت ETH را به سمت مقاومت ۴ هزار دلار سوق دهد.
به گزارش پلتفرم اطلاعاتی نانسن (Nansen)، در حال حاضر ۳۲.۵ میلیون توکن ETH به ارزش حدودی ۱۲۱ میلیارد دلار، استیک شده‌ است. این تعداد توکن، معادل تقریباً ۲۷ درصد از کل موجودی اتریوم محسوب می‌شود.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


نانسن طی پستی توضیح داد که این حجم توکن استیک‌شده در صورت تأیید صندوق‌های ETF اسپات اتریوم، منجر به افزایش قیمت خواهد شد، اما در صورت عدم تأیید این صندوق‌ها تأثیری بر قیمت نخواهد داشت.
قیمت این ارز دیجیتال طی ۲۴ ساعت گذشته با رشدی ۰.۷۸ درصدی به ۳۷۹۱ دلار و ارزش بازار آن به ۴۵۵ میلیارد دلار رسیده است. از طرفی، حجم معاملات آن طی مدت مشابه با افتی ۲۵ درصدی به ۲۴.۷ میلیارد دلار کاهش یافته است.
با این حال، چشم‌انداز قیمت ETH از دیدگاه تحلیلگران و معامله‌گران همچنان صعودی است. تحلیلگران معتقدند که تایید صندوق‌های ETF اسپات اتریوم قریب‌الوقوع است.
در همین راستا، جف کندریک (Geoff Kendrick) پیش‌بینی کرده که قیمت این ارز دیجیتال تا پایان سال جاری میلادی به ۸ هزار دلار خواهد رسید.






Source
#شوک #عرضه #برای #اتریوم #تعداد #ETHهای #استیکشده #از #مرز #۳۲ #میلیون #واحد #گذشت

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply