Sunday, June 16, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهداده‌های بازار نشان می‌دهند که میم کوین محبوب پپه (PEPE) امروز پنج‌شنبه ۲۳ می، رکورد قیمتی جدیدی را در محدوده ۰٫۰۰۰۰۱۴۶۷ دلار ثبت کرده است.

همزمان با این رشد قیمتی، ارزش بازار پپه نیز در ۲۴ ساعت گذشته، نزدیک به ۴ درصد افزایش یافته و این میم کوین اکنون در جایگاه ۲۰ بازار قرار دارد.pepe-all-time-high-institutional-investor
لازم به ذکر است این رکورد تاریخی در حالی به ثبت رسیده که طبق گزارش‌ها، سرمایه‌گذاران سازمانی در حال فروش ذخایر پپه، برای برداشت سود خود هستند.

RamzarzRamzarzخرید سریع PEPE!
با یک کلیک پپه (PEPE) را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید PEPE


برای مثال، به گزارش پلتفرم ردیابی Spot On Chain، شرکت سرمایه‌گذاری بلاک‌تاور کپیتال (BlockTower Capital) کل توکن‌های پپه خود، یعنی بیش از ۲۰۲٫۲۲ میلیارد PEPE به ارزش ۲٫۷۹ میلیون دلار را به فروش رسانده و از سرمایه‌گذاری ۷ روزه خود در بازار این میم کوین، ۵۶۹ هزار دلار سود کرده است.
علاوه بر این، یک نهنگ با آدرس ۰x۶D۵ نیز نزدیک به ۱۸۳ میلیارد توکن پپه را به صرافی بایننس انتقال داده است. بر اساس داده‌های موجود، سود این نهنگ از سرمایه‌گذاری در بازار پپه، ۳٫۱۴ میلیون دلار (۶۸۰ هزار درصد بازدهی) گزارش شده است.
همان‌طور که در خبرهای قبلی رمزارز نیوز هم گزارش شد، صعود اخیر قیمت پپه تا حد زیادی به تأیید احتمالی صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) اسپات اتریوم در ایالات متحده، نسبت داده می‌شود.


منبع

بی‌این‌کریپتو





Source
#رکوردشکنی #قیمت #پپه #با #وجود #فروش #سرمایهگذاران #همچنان #ادامه #دارد

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply