Sunday, May 19, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهبا وجود نوسانات اخیر قیمت بیت‌کوین بین ۶۰,۰۰۰ تا ۷۰,۰۰۰ دلار، تحلیل‌های درون زنجیره‌ای سیگنال‌های مثبتی را نشان می‌دهند.

برای مثال، ویلی وو، تحلیلگر این حوزه، در اوایل ماه می به خرید گسترده بیت‌کوین توسط نهنگ‌ها اشاره کرد.
طبق نمودار ارائه شده توسط وو، نهنگ‌ها (دارندگان ۱۰۰ تا ۱۰۰۰ بیت‌کوین) در دو ماه گذشته به شدت در حال خرید بیت‌کوین بوده‌اند. وو می‌گوید این قوی‌ترین خرید نهنگ‌ها در تاریخ است.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


در این میان، برخی معتقدند که این افزایش خرید می‌تواند به دلیل فعالیت صادرکنندگان صندوق قابل معامله در بورس (ETF) اسپات بیت‌کوین باشد. از زمان تأیید اولین ETFهای اسپات بیت‌کوین در ژانویه، این صادرکنندگان اکنون کنترل بیش از ۸۵۰,۰۰۰ بیت‌کوین را در دست دارند.
ویلی وو با این استدلال مخالفت می‌کند و می‌گوید که این افزایش خرید به دلیل فعالیت سرمایه‌گذاران وال استریت نیست. او بر اساس داده‌های موجود، این نهادها را مجزا و قابل تشخیص می‌داند.
وو همچنین اشاره می‌کند که داده‌های مربوط به جریان‌ ورودی ETFهای بیت‌کوین که در دسترس عموم هستند، با این استدلال همخوانی ندارد.
برای مثال، در حالی که نهنگ‌ها طی دو ماه بیش از ۲۲۰,۰۰۰ بیت‌کوین را خریداری کرده‌اند، جریان‌ ورودی به ETFها در حال کاهش بوده و تنها در این مدت حدود ۱۶۵,۰۰۰ بیت‌کوین جمع آوری کرده‌اند. bitcoin-whales-buying-spree-btc-above-74000
وو خاطرنشان می‌کند که انباشت بیت‌کوین طی دو ماه گذشته، یک خرید بزرگ و تک‌بار نبوده، بلکه الگوی واضحی از خرید مداوم مشاهده می‌شود که بیانگر فعالیت عمدی نهنگ‌ها و اقدام استراتژیک آنها برای خرید بیت‌کوین در زمان افت قیمت‌ها است.
در اوایل ماه جاری، قیمت بیت‌کوین تا ۵۶,۵۰۰ دلار سقوط کرد، ولی اکنون با کمی بهبود در محدوده ۶۲۶۲۶ دلار معامله می‌شود. به گفته تحلیلگران بازار، برای ادامه روند صعودی، باید شاهد بسته شدن قاطع قیمت بالاتر از ۷۰,۰۰۰ دلار و در حالت ایده‌آل، بالاتر از ۷۳,۸۰۰ دلار باشیم.



Source
#انباشت #نهنگهای #بیتکوین #سنگینتر #از #همیشه #رکورد #۷۳هزار #دلار #شکسته #میشود

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply