Sunday, May 19, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهشیباریوم (Shibarium)، بلاکچین لایه ۲ شیبا اینو، شاهد افزایش قابل‌توجهی در میزان فعالیت کاربران خود بوده است.

بر اساس داده‌های شیباریوم اسکن (Shibariumscan)، تعداد حساب‌های کاربری جدید در این شبکه طی یک روز ۱۷۳۳ درصد افزایش یافته است.
به عبارت دیگر، در حالی که تعداد حساب‌های جدید در روز قبل تنها ۴۵ مورد بود، طی روز گذشته ۷۸۰ حساب کاربری جدید در این شبکه ایجاد شده که رشدی خارق‌العاده است.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


این افزایش نه تنها در تعداد حساب‌های کاربری جدید، بلکه در تعداد حساب‌های کاربری فعال شیباریوم نیز مشهود است. تعداد حساب‌های کاربری فعال این شبکه طی همان بازه ۲۴ ساعته با رشدی ۱۴۸ درصدی از ۹۷۷ به ۱۴۵۳ عدد رسیده است.
علت اصلی این جهش ناگهانی در فعالیت شبکه هنوز مشخص نیست، اما نشان‌دهنده‌ پدیده‌ای منحصربه‌فرد در اکوسیستم شیبا اینو است.
با وجود افزایش چشمگیر در تعداد حساب‌های کاربری جدید، تعداد تراکنش‌ها در شبکه شیباریوم هنوز به سطح قبلی خود بازنگشته است.
در طول روز گذشته تنها ۵۹۰۰ تراکنش در شبکه شیبا اینو ثبت شده که در مقایسه با بالاترین میزان تراکنش روزانه آن، یعنی هفت میلیون تراکنش در ابتدای سال، کاهش قابل توجهی را نشان می‌دهد.
هنوز مشخص نیست که آیا هجوم کاربران جدید در نهایت می‌تواند تعداد تراکنش‌ها در شیباریوم را هم به بالاترین سطوح تاریخی خود بازگرداند یا خیر. با این حال، توجه بازار به شدت به تاثیر بالقوه‌ افزایش فعالیت‌ها بر اکوسیستم شیبا اینو، به ویژه بر پویایی بازار توکن‌های این شبکه، جلب شده است.
فعالان بازار باید با دقت نمودارهای عملکرد شیبا اینو (SHIB) و توکن حاکمیت شیباریوم، یعنی بون (BONE)، را زیر نظر داشته باشند تا بتوانند اثر موجی این تحول بر قیمت این توکن‌ها را پیش‌بینی کنند.



Source
#افزایش #چشمگیر #تعداد #کاربران #جدید #شیباریوم #منتظر #افزایش #قیمت #SHIB #باشیم

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply