Saturday, May 18, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهپالیگان (Polygon) در آخرین پیشرفت خود، نسخه آلفای شبکه آزمایشی مایدن (Miden) را راه‌اندازی نموده و آن را به عنوان یک پلتفرم دانش صفر (zk) خودمختار با ملاحظات ویژه برای توسعه‌دهندگان پیشگام توصیف کرده است.

پالیگان در پی راه‌اندازی شبکه آزمایشی جدید خود عنوان کرده که کاربران اکنون می‌توانند برای انتقال وضعیت خود، مدرک تولید کنند. طی این فرایند، بر خلاف مقررات قبلی، توسعه‌دهندگان لزومی برای اعلام وضعیت خود به کل شبکه ندارند.
شبکه مایدن، حریم خصوصی توسعه‌دهندگان را بهبود می‌بخشد و به این واسطه، توسعه برنامه‌های کاربردی مستقل و کاربردی را ممکن می‌سازد.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


در پی راه‌اندازی این شبکه، توسعه‌دهندگان می‌توانند به ساخت برنامه‌هایی که در حال حاضر امکان توسعه آن در بلاکچین‌های EVM (سازگار با ماشین مجازی اتریوم) وجود ندارد، بپردازند. پالیگان از توسعه‌دهندگان دعوت کرده است تا ویژگی‌های شبکه آزمایشی جدید را بررسی و آزمایش نمایند.
قیمت توکن بومی شبکه پالیگان یعنی ماتیک (MATIC)، پس از اعلام این خبر افزایش یافت، اما در حال حاضر، با کاهشی ۶.۵ درصدی طی ۲۴ ساعت گذشته به ۰.۷۱ دلار رسیده است.
در آینده، میزان کاربردی بودن شبکه مایدن و استقبال توسعه‌دهندگان از آن می‌تواند قیمت توکن MATIC را افزایش دهد. پیش‌بینی می‌شود که چنین نوآوری‌هایی در بلندمدت بر قیمت MATIC تأثیر مثبت داشته باشند.






Source
#رونمایی #از #شبکه #آزمایشی #جدید #پالیگان #تحلیلگران #صعود #MATIC #را #پیشبینی #میکنند

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply