Saturday, May 18, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهکمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) بار دیگر زمان اعلام تصمیم خود در مورد صندوق‌های ETF اسپات اتریوم را به تعویق انداخت. این کمیسیون در آخرین به‌روزرسانی خود اعلام کرده که بررسی درخواست ETF اسپات اتریوم شرکت گلکسی اینوسکو (Galaxy Invesco) را ۶۰ روز دیگر تمدید کرده است.

این آژانس پیش از این در ماه مارس، تصمیم‌گیری برای درخواست‌های مشابه از غول‌های مالی مانند بلک‌راک (BlackRock) و فیدلیتی (Fidelity) را هم به تعویق انداخته بود. تداوم تأخیر SEC در تصمیم‌گیری درباره این محصول، تردیدهایی را به وجود آورده است.
در همین راستا، چهره‌های برجسته‌ای مانند یان ون اک، مدیرعامل شرکت ون‌اک (VanEck)، نسبت به احتمال تایید چنین محصولاتی در آینده‌ای نزدیک ابراز ناامیدی کرده‌اند.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


از طرفی، جیمز سیفارت و اریک بالچوناس، از تحلیلگران بلومبرگ هم، پیش‌بینی خود از احتمال تأیید صندوق‌های ETF اسپات اتریوم را به ۳۵ درصد کاهش داده‌اند.
در این میان، تاد روزنبلوت، رئیس بخش تجزیه و تحلیل ETF در شرکت وتافای (VettaFi)، معتقد است که تایید این محصول احتمالا تا پایان سال جاری و یا حتی سال بعد به تعویق خواهد افتاد.
در همین حال، مایکل سیلور، از شرکت مایکرواستراتژی (MicroStrategy)، می‌گوید این احتمال وجود دارد که کمیسیون SEC اتریوم را در دسته اوراق بهادار طبقه‌بندی کند.
در نتیجه، درخواست‌های راه‌اندازی صندوق‌های ETF اسپات اتریوم همگی رد خواهد شد.
در حال حاضر، فعالان بازار منتظر اعلام تصمیم SEC در مورد درخواست‌های ETF اسپات اتریوم شرکت ون‌اک و آرک اینوست در ۲۳ و ۲۴ می هستند. این تصمیم، سرنوشت چنین محصولاتی را تا حد زیادی روشن خواهد کرد.


منبع

بی‌این‌کریپتو





Source
#آینده #مبهم #اتریوم #بورس #آمریکا #تایید #ETF #این #رمزارز #را #دوباره #به #تأخیر #انداخت

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply