Sunday, May 19, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهشبکه اوراکل غیرمتمرکز تلور (TRB) در ماه می عملکردی فراتر از انتظارات داشته ست. در حالی که ارزش بازار تلور در ۳۰ آوریل حدود ۱۴۳.۳۲ میلیون دلار بود، این رقم تا صبح ۷ می به ۲۵۸ میلیون دلار رسید که نشان‌دهنده رشدی تقریبا ۸۰ درصدی است.

داده‌های پلتفرم تحلیلی Santiment نشان می‌دهند که فعالیت نهنگ‌ها در بازار تلور افزایش قابل توجهی داشته است. تعداد آدرس‌های فعال روزانه این شبکه در ۶ می به ۲۱۲ رسید و تعداد تراکنش‌های نهنگ‌ها با ارزش بیش از ۱۰۰ هزار دلار، ۱۶ مورد بود.
این ارقام در مقایسه با ۱ می که تنها ۱۳۱ آدرس فعال ثبت شد و تراکنش قابل توجه از نهنگ‌ها وجود نداشت، افزایش چشمگیری را نشان می‌دهد.

RamzarzRamzarzخرید TRB فقط با 10 هزار تومان!
با یک کلیک تلور را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید TRB


افزایش فعالیت نهنگ‌ها نشان‌دهنده افزایش علاقه سرمایه‌گذاران بزرگ به تلور است، با این حال، این موضوع همچنین پتانسیل ایجاد موجی از برداشت سود را مطرح می‌کند.tellor-trb-whales-analyst-predictions
در کنار فعالیت نهنگ‌ها، تحلیلگران همچنان نسبت به آینده قیمتی تلور خوش‌بین هستند. همان‌طور که در خبرهای قبلی رمزارز نیوز هم گزارش شد، جاون مارکس (Javon Marks)، تحلیلگر ارز دیجیتال، معتقد است که تلور همچنان پتانسیل رشد قابل توجهی را دارد.
او پیش‌بینی می‌کند که قیمت تلور می‌تواند با رشدی بیش از ۳۱۵ درصد، به بالای ۲۶۱ دلار برسد. خوش‌بینی مارکس ناشی از الگوهای صعودی قیمت این رمزارز و واکنش مناسب آن به تحولات اخیر بازار است.
تشکیل کف‌های قیمتی بالاتر و از طرفی، شکل‌گیری کف‌های پایین‌تر، نشان‌دهنده تداوم روند صعودی قیمت تلور است. در زمان نگارش این خبر، تلور با قیمت بیش از ۱۰۰ دلار معامله می‌شود که نسبت به روز گذشته ۱۰.۸۷ درصد افزایش یافته است.
در طول یک هفته گذشته، قیمت تلور بیش از ۸۰ درصد رشد داشته که نشان‌دهنده یک روند صعودی قوی است. با توجه به خوش‌بینی تحلیلگران و الگوهای مثبت تکنیکال، این روند صعودی ممکن است همچنان ادامه یابد.



Source
#هجوم #نهنگها #برای #خرید #تلور #قیمت #TRB #قله #۱۰۰ #دلاری #را #فتح #کرد

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply