Saturday, May 18, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهبازار ارزهای دیجیتال که این روزها شاهد بهبودی قابل‌توجهی است، همچنان تحت تاثیر عوامل کلان اقتصادی قرار دارد. به همین دلیل، در هفته پیش رو، سرمایه‌گذاران به دقت سخنرانی‌های مقامات فدرال رزرو و انتشار داده‌های اقتصادی کلیدی را دنبال خواهند کرد تا بتوانند جهت‌گیری بهتری در بازار داشته باشند.

با توجه به تصمیم اخیر فدرال رزرو برای بدون تغییر نگه داشتن نرخ بهره و همچنین، انتشار داده‌های اقتصادی ضد و نقیض، تحلیل سخنان مقامات فدرال رزرو در این هفته برای سرمایه‌گذاران ارز دیجیتال اهمیت ویژه‌ای دارد.
عملکرد ضعیف‌تر از حد انتظار اقتصاد آمریکا در سه ماهه اول و رشد ۱.۶ درصدی تولید ناخالص داخلی در مقابل رقم مورد انتظار ۲.۵ درصد و همچنین، تداوم فشارهای تورمی و افزایش ۲.۷ درصدی شاخص هزینه‌های مصرف‌ شخصی (PCE) نسبت به سال گذشته، از جمله نشانه‌های مهم اقتصادی هستند که بر احساسات بازار ارز دیجیتال تاثیر می‌گذارند.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


از طرفی، آخرین گزارش اشتغال ایالات متحده نشان‌دهنده افزایش متوسط ۱۷۵۰۰۰ شغل است که از رقم مورد انتظار ۲۴۰۰۰۰ شغل کمتر بوده و بیانگر کاهش جزئی نسبت به ارقام ماه گذشته است.
با نرخ بیکاری ۳.۹ درصد و افزایش دستمزد ساعتی به میزان ۰.۲ درصد (اندکی کمتر از انتظارات ۰.۳ درصدی)، بازار کار نیز همچنان با چالش‌هایی روبرو است.
از مهم‌ترین سخنرانی‌ها در این هفته می‌توان به صحبت‌های تام بارکین، رئیس فدرال رزرو ریچموند و جان ویلیامز، رئیس فدرال رزرو نیویورک در تاریخ ۶ می و همچنین سخنرانی‌ نیل کاشکاری، ‌رئیس فدرال رزرو مینیاپولیس در ۷ می اشاره کرد.
علاوه بر این، انتشار داده‌های اعتبار مصرف‌کننده در ۷ می و داده‌های موجودی‌های عمده‌فروشی در ۸ می می‌تواند بر انتظارات بازار از اقدامات آتی فدرال رزرو تاثیر بگذارد.
در کل و در پس زمینه همه این رویدادها، سرمایه‌گذاران اظهارات مقامات فدرال رزرو را به دقت برای دریافت سرنخ‌هایی در مورد کاهش احتمالی نرخ بهره زیر نظر دارند.



Source
#تقویم #اقتصاد #کلان #این #هفته #چرا #روزهای #پیش #رو #برای #بیت #کوین #مهم #است

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply