Saturday, May 18, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهچارلز هاسکینسون، خالق و هم‌بنیانگذار کاردانو (ADA)، به مشارکت احتمالی بین بیت‌کوین‌کش (BCH) و کاردانو اشاره کرده است. او طی پستی در پلتفرم X، درباره چنین مشارکتی از دنبال‌کنندگان خود نظرسنجی کرد.

هاسکینسون در این نظرسنجی پرسید:

آیا مایلید که بیت‌کوین‌کش به بلاکچین شریک کاردانو تبدیل شود؟ طی این همکاری، با استفاده از قابلیت‌های بیت‌کوین‌کش، سریع‌ترین و مفیدترین بلاکچین اثبات کار ایجاد خواهد شد.

سوال او، بحث‌های زیادی را در جامعه ارز دیجیتال برانگیخته است. هاسکینسون پیش از این در پست دیگری، علاقه خود به نقشه راه بیت‌کوین‌کش را ابراز کرده بود.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


بیت‌کوین‌کش در سال ۲۰۱۷ به عنوان فورکی از بلاکچین اصلی بیت کوین ایجاد شد. از این رو، این دارایی شباهت‌های زیادی با بیت کوین دارد.
با گذشت زمان، بیت‌کوین‌کش جایگاه خود را در چشم‌انداز دارایی‌های دیجیتال ایجاد کرده و جامعه حامیان و توسعه‌دهندگان خود را جمع‌آوری نموده است.
هاسکینسون تمایل زیادی به همکاری با پروژه‌های ایمن، مقیاس‌پذیر و پایدار دارد. به همین دلیل، جای تعجب نیست که او تمرکز خود را به توسعه اکوسیستم کاردانو، از طریق همکاری با بیت‌کوین‌کش، معطوف کرده است.
چند روز پیش نیز، بنیاد کاردانو از راه‌اندازی PRAGMA، یک انجمن غیرانتفاعی جدید که به توسعه و ترویج نرم‌افزارهای بلاکچینی متن باز اختصاص دارد، خبر داده بود.
احتمال همکاری با بیت‌کوین‌کش نشان می‌دهد که هاسکینسون به تدریج در حال گسترش چشم‌انداز خود برای آینده است و قصد دارد نقطه عطف جدیدی در دنیای ارزهای دیجیتال ایجاد کند.



Source
#کاردانو #به #دنبال #همکاری #با #بیتکوین #کش #چه #آیندهای #در #انتظار #این #دو #شبکه #است

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply