Sunday, May 12, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهقیمت دوج کوین پس از هاوینگ و در پی اصلاح قیمتی بیت کوین، کاهش قابل توجهی داشته و در پنج روز گذشته، از ۰.۱۶۴ دلار به ۰.۱۴۶ دلار سقوط کرده است.

در حال حاضر، قیمت DOGE به حمایت ماهانه الگوی مثلث خود رسیده که می‌تواند نشان‌دهنده احتمال تغییر جهت باشد.dogecoin-buyers-eyes-key-triangle-pattern-for-next-price
الگوی مثلث در نمودار روزانه دوج کوین با دو خط روند همگرا قابل مشاهده است. در زمان نگارش این خبر، دوج کوین در محدوده ۰.۱۵ دلار معامله می‌شود و با توجه به حمایت صورت گرفته در کف الگو، شاهد فشار تقاضا از طرف خریداران هستیم. لازم به ذکر است که این ارز دیجیتال سابقه برگشت از این حمایت را دارد.
با توجه به الگو، انتظار می‌رود که روند خنثی دوج کوین برای چند روز یا هفته دیگر ادامه پیدا کند. پس از آن، خروج قیمت از هر یک از خطوط روند مثلث می‌تواند نشان‌دهنده ورود دوج کوین به یک روند جهت‌دار باشد.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


در همین راستا، خروج از مرز بالایی الگو روند صعودی را تقویت کرده و می‌تواند قیمت را به بالای ۰.۲ دلار برساند.
در همین حال، بر اساس تجزیه و تحلیل اخیر پلتفرم سانتیمنت (Santiment)، تعداد کل کیف پول‌های بیت کوین حاوی دارایی و فعال در حال افزایش است.
این موضوع بیانگر افزایش علاقه به بیت کوین، علی رغم نوسانات قیمت آن است. در مقابل، فعالیت کیف پول‌ آلت کوین‌ها، مانند دوج کوین با یک ثبات نسبی روبرو شده است.
این روند می‌تواند نشان‌دهنده تمایل سرمایه‌گذاران به سمت دارایی‌های با ثبات‌تر در شرایط نامشخص بازار باشد.dogecoin-buyers-eyes-key-triangle-pattern-for-next-price
در حال حاضر، اندیکاتورهای تکنیکال هم سیگنال‌های مثبتی را برای این میم کوین ارسال نمی‌کنند. اندیکاتور بولینگر باند (Bollinger band) نشان‌دهنده تداوم فشار فروشندگان بر دوج کوین است و واگرایی نزولی در نمودار شاخص مکدی (MACD) نیز عدم تغییر روند در کوتاه مدت را نشان می‌دهد.






Source
#دوجکوین #به #حمایت #ماهانه #خود #چشم #دوخته #قیمت #DOGE #دوباره #به #۰۲ #دلار #میرسد

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply