Wednesday, May 1, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهصرافی بایننس در اقدامی جدید، از راه‌اندازی پلتفرم توزیع رایگان ارز دیجیتال (ایردراپ) و وب ۳ به نام مگادراپ (Megadrop) خبر داد. این پلتفرم با ادغام قابلیت‌های بخش کسب درآمد آسان بایننس (Binance Simple Earn) و کیف پول وب ۳ بایننس، تجربه‌ دریافت ایردراپ را برای کاربران بهبود می‌بخشد.

پلتفرم مگادراپ بایننس به صورت انحصاری و با استفاده از توکن BNB، به کاربران دسترسی زودهنگام به پروژه‌های منتخب وب ۳، حتی پیش از لیست شدن آن‌ها در صرافی بایننس، اعطا می‌کند.
بایننس بر این باور است که مگادراپ ترکیبی از مشارکت، آموزش و پاداش است که از بایننس و کل اکوسیستم گسترده‌تر ارزهای دیجیتال پشتیبانی می‌کند.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


اولین پروژه‌ معرفی‌شده در این پلتفرم، BounceBit (BB) است که یک زنجیره‌ ری‌استیکینگ (restaking) بیت‌کوین به شمار می‌رود. در واقع، BounceBit به دارندگان بیت‌کوین این امکان را می‌دهد تا از طریق ترکیبی از امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) و امور مالی متمرکز (CeFi)، درآمد کسب کنند.
کاربران می‌توانند از طریق مگادراپ، بخشی از کل عرضه توکن این پروژه را دریافت کنند. کل عرضه نهایی توکن BounceBit معادل ۲.۱ میلیارد توکن و عرضه اولیه در گردش آن حدود ۴۰۹.۵ میلیون توکن است.
توکن‌های پروژه‌های حاضر در مگادراپ پس از بررسی دقیق توسط بایننس، به صورت ایردراپ توزیع خواهند شد. بایننس علی‌رغم نگرانی‌های حقوقی ناشی از شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) و همچنین نوسانات قیمت بیت‌کوین، همچنان به فعالیت‌های توسعه‌ای خود ادامه می‌دهد.
این صرافی همچنین در حال بررسی گزینه‌های مختلف برای انتخاب دفتر مرکزی خود است و با برخی کشورها وارد مذاکره شده است.
علاوه بر این، بایننس توانسته مجوز کامل ارائه خدمات دارایی مجازی (VASP) را در دبی کسب کند. این صرافی در تلاش است تا پس از مخالفت‌های نظارتی سال گذشته، به برخی کشورها از جمله هند، بازگردد.



Source
#با #مگادراپ #بایننس #مقصد #جدید #شکارچیان #ایردراپ #آشنا #شوید

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply