Tuesday, May 14, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهنهنگ‌های ریپل (XRP) با انجام یک سری تراکنش‌های عظیم و انتقال حدود ۲۸۷ میلیون XRP، توجه جامعه کریپتو را به خود جلب کرده و گمانه‌زنی‌های زیادی به راه انداخته‌اند.

به گزارش پلتفرم Whale Alert، یک نهنگ ناشناخته ۱۵۸،۴۷۳،۰۰۰ واحد XRP، معادل تقریباً ۷۷٫۳۳ میلیون دلار را به صرافی بایننس انتقال داده است.
علاوه بر این، ۲۸٫۹۴ میلیون XRP به ارزش تقریبی ۱۴ میلیون دلار نیز توسط یک نهنگ ناشناس دیگر به صرافی بیت‌استمپ تخلیه شده است. این انتقال‌ها منجر به گمانه‌زنی‌هایی در مورد فشار فروش و تاثیر منفی آن بر قیمت ریپل شده‌اند.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


با این حال، معاملات بزرگ به همین جا ختم نمی‌شود. طبق گزارش‌ها، در سه تراکنش بعدی و طی هر کدام، ۳۳٫۳ میلیون XRP (حدود ۵۰ میلیون دلار) از بایننس به کیف پول‌های ناشناخته انتقال داده شده‌اند.
این حرکت نشان‌دهنده انباشت توسط نهنگ‌ها است که به معنای تمایل صعودی آنها نسبت به XRP بوده و به طور بالقوه می‌تواند باعث افزایش قیمت در آینده ‌شود.
با توجه به این تحولات، اندرو گریفیث (Andrew Griffiths)، تحلیلگر کریپتو، حرکت بالقوه قیمت XRP را ارزیابی کرده است. گریفیث بر اهمیت دستیابی XRP به قیمت بالای ۰٫۶ دلار برای ماندن در روند صعودی ماندن تاکید می‌کند.
وی همچنین خاطرنشان می‌کند که قیمت XRP از سال ۲۰۱۷ در یک الگوی مثلثی قرار دارد که نشان‌دهنده یک دوره ثبات قبل از رالی انفجاری است.
گریفیث می‌گوید، به محض اینکه XRP از این مثلث خارج شود و از مرز ۱٫۲ دلار عبور کند، مسیر برای حرکت آن به سمت اوج‌های تاریخی جدید هموار خواهد شد.
به گفته این تحلیلگر، ریپل قبلا و در سال ۲۰۱۷، چنین رفتاری را خود نشان داده و یک مسیر صعودی مشابه برای این ارز دیجیتال در آینده نزدیک دور از انتظار نیست.



Source
#جابهجایی #۲۸۷ #میلیون #ریپل #در #بازار #نهنگها #قیمت #XRP #را #به #کدام #سو #خواهند #برد

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply