Monday, May 20, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهریپل با معرفی یک پروتکل وام‌دهی درون زنجیره‌ای، به دنبال تقویت قابلیت‌های دیفای (DeFi) و رهبری این بخش است. این پیشنهاد با نام ۰۰۶۶ XLS-۶۶d با هدف ایجاد یک اکوسیستم دیفای مقاوم در برابر سانسور در شبکه XRP Ledger مطرح شده و اکنون برای بررسی عمومی در گیت هاب در دسترس است.

پروتکل وام‌دهی پیشنهادی یک مکانیسم مستقیم برای وام دادن و استقراض را معرفی می‌کند که بر انعطاف‌پذیری و قابلیت استفاده مجدد تمرکز دارد. این پروتکل به شرکت‌کنندگان اجازه می‌دهد تا با ارائه توکن‌های قابل تعویضی مانند XRP، wBTC و wETH در یک استخر وام‌دهی، سود کسب کنند.
علاوه بر این، این پلتفرم امکان مذاکره در مورد شرایط وام را در خارج از زنجیره و سپس، ثبت ایمن آنها را روی زنجیره فراهم می‌کند. این روند ساده به مشارکت کاربران و اطمینان از شفافیت و امنیت کمک می‌کند.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


طبق گفته حساب توییتری RippleX، پروتکل وام‌دهی پیشنهادی امکان پرداخت وام‌های مدت‌دار با شرایط از پیش تعیین شده را هم برای وام‌های با بهره فراهم می‌کند.
این پروتکل همچنین از طریق پذیرش خارج از زنجیره، مدیریت ریسک و طرح حمایت از سرمایه اولیه در صورت نکول، نیاز به وثیقه را از بین می‌برد.
انتظار می‌رود که این طرح پیشنهادی و طراحی مدولار و قابلیت توسعه آن، ساخت و ادغام برنامه‌های غیرمتمرکز وام‌دهی در شبکه XRPL را آسان‌تر کند.
در همین راستا و با توجه به معرفی استخرهای AMM (بازارسازان خودکار) و انتشار خبر راه‌اندازی یک استیبل‌ کوین، خوش‌بینی‌ها نسبت به ریپل افزایش یافته است.
دیوید شوارتز، مدیر ارشد فناوری ریپل، معتقد است که این محصولات جدید می‌توانند تاثیر مثبتی روی ریپل داشته باشند.
او همچنین بیان کرده که تصویب این پروتکل‌های پیشنهادی، به همراه DEX (صرافی غیرمتمرکز) داخلی، می‌تواند زیرساختی اساسی را برای ایجاد خدمات مالی در دسترس‌تر، کارآمدتر و شفاف‌تر فراهم کند.



Source
#پیشروی #ریپل #در #دنیای #دیفای #با #معرفی #یک #پروتکل #وامدهی #جدید

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply