Monday, July 1, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهیکی از تحلیلگران برجسته بازار کریپتو با نام دارک‌دیفندر (Dark Defender)، احساسات صعودی خود را نسبت به آینده قیمت توکن ریپل (XRP) و احتمال رسیدن آن به ۱ دلار تا پایان ماه آوریل، تکرار کرد.

طبق تحلیل اخیر دارک‌دیفندر از عملکرد قیمت XRP در بازه زمانی هفتگی، قیمت این دارایی یک مقاومت را شکسته و آن را به حمایت تبدیل کرده است. این موضوع می‌‌تواند شروع‌کننده روند صعودی ریپل باشد.
این توکن در مسیر صعود خود در سطوح ۰.۶۰۴۴ دلار و ۰.۶۶۴۹ دلار با مقاومت روبرو است و در سطوح ۰.۵۷۳۱ دلار، ۰.۵۳۸۱ دلار و ۰.۴۶۲۳ دلار حمایت خواهد شد.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


در همین حال، نزدیک شدن به رویداد هاوینگ بیت کوین، از جمله عواملی است که می‌تواند احتمال به وقوع پیوستن پیش‌بینی این تحلیلگر را افزایش دهد.
قیمت توکن XRP طی ۲۴ ساعت گذشته ۱.۷۵ درصد افزایش یافته و به ۰.۵۸۷۹ دلار رسیده است. این توکن در آستانه عبود از مرز ۰.۶ دلار قرار دارد که موجب خوش‌بینی سرمایه‌گذاران شده است.
دارک‌دیفندر قبلا رسیدن قیمت ریپل به ۱ دلار را پیش از شروع بازار صعودی سال جاری مطرح کرده بود و مشخصا هنوز نیز بر عقیده خود پابرجا است.
حتی با وجود چالش‌های حقوقی ریپل و درخواست کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده از دادگاه برای اعمال جریمه ۲ میلیارد دلاری علیه این شرکت، وی نظر خود را تغییر نداده است.





#پیشبینی #تحلیلگر #معروف #درباره #ریپل #قیمت #XRP #تا #پایان #آوریل #به #دلار #میرسد

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply