Monday, May 20, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهقیمت ارز دیجیتال اترفای (ETHFI) طی ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۱۴ درصد افزایش یافته و به ۵.۵ دلار رسیده است. عملکرد این توکن در طول ماه گذشته نیز قابل‌توجه بوده و در این بازه‌ زمانی، رشدی ۳۵ درصدی را به ثبت رسانده است.ether-fi-price-is-ethfi-worth-investing-in-2024

همزمان با این رشد قیمتی، حجم معاملات این توکن نیز افزایش یافته است. در همین راستا، حجم معاملات ۲۴ ساعته این ارز دیجیتال با رشدی ۱۳ درصدی به بیش از ۳۱۵ میلیون دلار رسیده است. گفتنی است این توکن با ارزش بازار ۶۴۷.۵ میلیون دلاری، در جایگاه ۱۲۷ برترین ارزهای دیجیتال قرار گرفته است.

RamzarzRamzarzخرید سریع ETHFI!
با یک کلیک اتر فی (ETHFI) را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید ETHFI


اترفای (Ether.fi)، بزرگترین پروتکل لیکویید استیکینگ، توکن حاکمیتی خود، یعنی ETHFI را در ۱۸ مارس معرفی کرد. قیمت اترفای پس از راه‌اندازی در سرویس لانچ‌پول بایننس به عنوان چهل و نهمین پروژه آن، بیش از ۲۰ درصد کاهش یافت و به ۲.۸۳ دلار رسید.
با این وجود، قیمت این دارایی از آن زمان بهبود پیدا کرده و بیش از ۷۰ درصد افزایش یافته است. با توجه به علاقه روزافزون جامعه ارز دیجیتال به توکن این پروژه، سرمایه‌گذاری روی آن می‌تواند بازدهی خوبی داشته باشد.
اترفای دارای یک تیم رهبری قوی است و یک نقشه راه روشن و واضح دارد که هدف آن، تمرکززدایی و ارائه حضانت شخصی است.

کارشناسان بازار معتقدند که حضور اترفای در محیط دیفای (DeFi) برای ارائه خدمات وام‌دهی، در راستای گسترش پذیرش و کاربرد آن بسیار مهم است. در واقع، پروژه‌ای که هدف مشخصی داشته باشد، کاربران بیشتری را جذب می‌کند و احتمال موفقیت آن در آینده بیشتر خواهد بود.

این یک مطلب خبری است و جنبه اطلاع‌رسانی دارد. وظیفه تحقیق و بررسی درباره توکن‌های جدید بر عهده کاربران گرامی است.





#رشد #چشمگیر #قیمت #اترفای #در #یک #روز #چرا #تحلیلگران #به #آینده #توکن #ETHFI #امیدوارند

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply