Monday, May 20, 2024


زمان مطالعه: 3 دقیقهقیمت بیت کوین (BTC) پس از ثبت سقف تاریخی خود در هفته‌های گذشته، در حال حاضر در محدوده زیر ۷۰ هزار دلار گیر کرده است. با این حال، با نگاهی به شاخص‌های آن‌چین، به نظر می‌رسد که قیمت این ارز دیجیتال، پتانسیل افزایش دوباره را دارد.

در زمان نگارش این خبر، قیمت بیت کوین یک کندل روزانه نزولی را به ثبت رسانده، با این حال، شاخص‌های مختلف نشان‌دهنده یک چشم‌انداز صعودی برای قیمت این ارز دیجیتال در بلندمدت است. اندیکاتور ذخیره ریسک (Reserve Risk) در حال حاضر در ناحیه سبز قرار دارد.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


این اندیکاتور، اعتماد دارندگان بلندمدت بیت‌کوین را با مقایسه قیمت فعلی و مبنای هزینه هولدرهای بلندمدت آن ارزیابی می‌کند. رقم کمتر برای این اندیکاتور نشان می‌دهد که دارندگان بلندمدت احتمالاً قصد انباشت دارند، که سیگنالی مثبت برای قیمت محسوب می‌شود.bitcoin-btc-price-this-weekend
پتانسیل افزایش قیمت، در واگرایی میانگین آدرس‌های روزانه (DAA) و قیمت نیز قابل مشاهده است. این شاخص تفاوت بین قیمت یک ارز دیجیتال و تعداد آدرس‌های فعالی که روزانه با آن در تعامل هستند را اندازه‌گیری می‌کند و به شناسایی روندهای بالقوه قیمت بر اساس فعالیت کاربران، کمک می‌نماید.
هنگامی که قیمت کاهش و آدرس‌های فعال افزایش می‌یابد، سیگنال «خرید» صادر می‌شود. در حال حاضر، چنین اتفاقی روی داده و کاربران آماده انباشت بیت کوین هستند.bitcoin-btc-price-this-weekend
چنانچه این عوامل، سرمایه‌گذاران را ترغیب به انباشت بیت کوین کند، قیمت این ارز دیجیتال در چند روز آینده افزایش خواهد یافت.
بر اساس پیش‌بینی تحلیلگران، قیمت بیت کوین تا آخر هفته جاری احتمالاً به ۷۰ هزار دلار و حتی بالاتر از آن خواهد رسید. از آنجایی که سرمایه‌گذاران در آستانه هاوینگ، تمایل بیشتری به خرید بیت‌کوین‌ دارند، وقوع چنین صعودی بعید نیست.
با این حال، قیمت بیت کوین در ۷۱۳۷۰ دلار با مقاومت روبرو خواهد شد. حمایت این سطح، از اواسط ماه مارس شکسته شده و احتمالاً تا زمانی که نشانه‌های صعودی به میزان کافی نرسد، شکسته شدن مقاومت آن بعید خواهد بود.
از سوی دیگر، اگر بیت کوین نتواند از سطح مقاومتی که در ۶۸۲۵۰ دلار وجود دارد عبور کند، به ۶۵۳۰۰ دلار بازمی‌گردد. کاهش قیمت به زیر این سطح، سناریوی صعودی را باطل و منجر به آزمایش حمایت ۶۱۷۳۰ دلار خواهد شد.


#آیا #قیمت #بیت #کوین #این #هفته #به #بالای #۷۰ #هزار #دلار #برمیگردد

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply