Monday, May 20, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهپس از یک هفته خروج مداوم سرمایه از صندوق‌های ETF اسپات بیت کوین، شرایط بار دیگر تغییر کرد و این صندوق‌ها موفق شدند جریان مثبت ورود سرمایه را به ثبت برسانند.

شایان ذکر است که روند خروج سرمایه از صندوق GBTC شرکت گری‌اسکیل (Grayscale) هم کاهش پیدا کرده است. میزان خروجی روزانه سرمایه از این صندوق برای دومین روز متوالی در روز چهارشنبه ۳ آوریل به زیر ۱۰۰ میلیون دلار رسید.
در این روز، مجموع سرمایه‌ خارج‌شده از صندوق GBTC به ۷۵ میلیون دلار کاهش یافت که کمترین میزان از ۲۶ فوریه تاکنون محسوب می‌شود.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


از طرفی، روز چهارشنبه، صندوق IBIT شرکت بلک‌راک (Blackrock) جریان ورود سرمایه ۴۲ میلیون دلاری را تجربه کرد و صندوق FBTC شرکت فیدلیتی (Fidelity) نیز ۱۱۷ میلیون دلار ورودی داشت که بیشترین رقم از ۲۶ مارس محسوب می‌شود.
در نتیجه، کل جریان ورود سرمایه به تمام صندوق‌های ETF اسپات بیت کوین به رقم خیره‌کننده ۱۱۳ میلیون دلار رسید.
به نظر می‌رسد که جریان کلی جابجایی سرمایه یک بار دیگر مثبت شده و علاقه سازمان‌ها به صندوق‌های ETF اسپات بیت کوین دست‌نخورده باقی مانده است.
در همین حال، داده‌ها ‌نشان می‌دهند که مقدار قابل‌توجهی بیت‌کوین (نزدیک به ۱۸۸۲۸ واحد)، از صرافی‌ها خارج شده است. به نظر می‌رسد که موسسات در حال جابجایی‌ دارایی‌های خود به کیف‌پول‌های خصوصی هستند که می‌تواند باعث شوک عرضه شود.
در این میان، شرکت کریپتو‌کوانت (CryptoQuant) هم به مدت زمان قابل‌توجه مثبت بودن فاندینگ ریت معاملات آتی بیت کوین اشاره کرده که نشان‌دهنده وجود احساسات صعودی قوی است.gbtc-outflows-drop-to-the-lowest-in-a-month-bitcoin-price-rally-ahead
در کل، داده‌های موجود در مورد فعالیت سازمانی پیرامون این ارز دیجیتال، احتمال افزایش قیمت بیت کوین پس از اصلاح اخیر بسیار زیاد است.
علاوه بر این، رویداد هاوینگ بیت کوین در ماه جاری هم باعث تشدید شوک عرضه خواهد شد که می‌تواند افزایش قیمت این ارز دیجیتال را به همراه داشته باشد.


#موج #جدید #ورود #سرمایه #به #ETFهای #بیت #کوین #روند #صعودی #قیمت #از #سر #گرفته #میشود

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply