Sunday, May 19, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهدر حالی که بازار ارزهای دیجیتال با افت کلی روبرو شده، قیمت سولانا روندی صعودی را در پیش گرفته است. این افزایش قیمت، توجه تحلیلگران را به خود جلب کرده و باعث ایجاد سوالاتی در مورد دلایل آن شده است.

قیمت سولانا پس از افزایش بیش از ۵ درصدی نسبت به روز گذشته، به محدوده ۱۹۰ دلار رسیده است. با وجود این افزایش، سولانا هنوز به اوج محلی خود در ۲۰۳.۶۵ دلار که در ابتدای آوریل ثبت شده بود، دست نیافته است.

RamzarzRamzarzخرید SOL فقط با 10 هزار تومان!
همین حالا میتونی ارز SOL رو از ارزپلاس بخری!




خرید SOL


ارزش بازار سولانا نیز با رشد ۳.۷۵ صدی به ۸۳.۵۰۰ میلیارد دلار رسیده و حجم معاملات آن با حدود ۱۳ درصد افزایش ۴.۵۴ میلیارد دلار است.solana-price-surge-secrets-revealed-whats-solana-hiding-from-us
تحلیلگران، فعالیت نهنگ‌های سولانا را یکی از دلایل اصلی افزایش قیمت این ارز دیجیتال می‌دانند. در روزهای اخیر، تراکنش‌های بزرگ و مشکوکی در شبکه سولانا مشاهده شده که نشان‌دهنده ورود نهنگ‌ها به بازار است.
برای مثال، در روز دوشنبه، چهار تراکنش بزرگ SOL به ارزش حدودی ۱ میلیارد دلار در شبکه سولانا انجام شد.
علاوه بر فعالیت نهنگ‌ها، افزایش تقاضا برای شبکه سولانا نیز در رشد قیمت آن بی‌‌تاثیر نبوده است. حجم معاملات صرافی‌های غیرمتمرکز مبتنی بر سولانا در ماه مارس به بیش از ۶۰ میلیارد دلار رسید که رشدی ۱۷۲ درصدی را نسبت به ماه قبل نشان می‌دهد.
این افزایش تقاضا، عمدتا ناشی از محبوبیت میم کوین‌های جدیدی مانند داگ ویف هت (WIF) و بوم (BOME) است که بر بستر سولانا فعالیت می‌کنند.solana-price-surge-secrets-revealed-whats-solana-hiding-from-us
در این میان، کارمزد تراکنش‌های جمع‌آوری‌شده در شبکه سولانا در ماه مارس پس از افزایش ۴۳۱ درصدی، از ۱۳ میلیون دلار به حدود ۶۹ میلیون دلار رسید.
برخی از تحلیلگران بر این باورند که قیمت سولانا می‌تواند به زودی دوباره به سطح ۲۰۰ دلار برسد و در ماه جاری، حتی تا اوج تاریخی خود، یعنی ۲۶۰ دلار افزایش یابد.


#بازگشت #سولانا #به #مدار #صعود #پیشبینی #تحلیلگران #درباره #هدف #بعدی #SOL #چیست

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply