Friday, April 26, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهبیت کوین، پس از عملکرد خوب قیمتی خود و خروج از الگوی پرچم صعودی، بار دیگر توجهات را به خود جلب کرده است. به گفته تحلیلگران برجسته بازار کریپتو، این الگوی صعودی می‌تواند موجب ایجاد یک سقف قیمتی جدید شود.

در همین حال، در بحبوحه نوسانات اخیر ناشی از عواملی مانند خروج سرمایه از صندوق‌های ETF بیت‌کوین در ایالات متحده طی هفته گذشته، اعتماد مجدد به پتانسیل بیت‌کوین توسط جریان‌های ورود سرمایه قوی طی هفته جاری، مشهود است.
صعود اخیر بیت کوین به بالاترین سطح تاریخی خود (۷۳۷۵۰ دلار) در اواسط مارس، نشان‌دهنده انعطاف‌پذیری و قدرت آن در میان نوسانات بازار بود.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


با این حال، نوسانات بعدی که تا حدی به جریان‌های خروج سرمایه از صندوق‌های ETF اسپات بیت کوین ایالات متحده نسبت داده می‌شود، به طور موقت احساسات و هیجانات سرمایه‌گذاران را کاهش داد.
اما به نظر می‌رسد که این واقعیت، طی هفته جاری، با احیای مجدد جریان‌های ورود سرمایه به صندوق ETF که خوش‌بینی مجدد سرمایه‌گذاران بزرگ وال استریت را نسبت به بیت‌کوین نشان می‌دهد، معکوس شده است. افزایش علاقه سازمانی، گمانه‌زنی‌های مربوط به افزایش بیشتر قیمت را برانگیخته است.
در همین حال، در میان گمانه‌زنی‌ها، علی مارتینز (Ali Martinez)، یکی از تحلیلگران برجسته بازار ارزهای دیجیتال، به خروج قیمت بیت کوین از الگوی پرچم صعودی در نمودار ۴ ساعته اشاره کرد.
مارتینز پیش‌بینی می کند که اگر بیت کوین موقعیت خود را بالای ۷۰ هزار دلار حفظ کند، یک صعود ۱۰ درصدی به بالای سطح ۷۷ هزار دلار قریب‌الوقوع خواهد بود.itcoin-bull-flag-breakout-takes-btc-price-77k-analyst-predicts
این پیش‌بینی با انتظارات فزاینده‌ علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال برای دستیابی بیت‌کوین به رکوردهای جدید مطابقت دارد. علاوه بر این، رویداد آینده هاوینگ بیت کوین نیز اعتماد بازار را تقویت کرده است.
شاخص سود باز (OI) معاملات آتی بیت کوین، نشان‌دهنده افزایش علاقه و فعالیت سرمایه‌گذاران به معاملات مشتقات بیت کوین است.
طبق داده‌های کوین‌گلس (CoinGlass)، شاخص سود باز (OI) معاملات آتی بیت کوین طی ۲۴ ساعت گذشته با ۱.۷۳ درصد افزایش به ۵۴۵.۷۳ هزار بیت کوین معادل ۳۸.۵۶ میلیارد دلار رسیده است.
در زمان نگارش این خبر، قیمت بیت کوین با ۰.۷ درصد افزایش طی ۲۴ ساعت گذشته به ۷۰۵۲۷ دلار و حجم معاملات آن با ۲۷.۳۹ درصد افزایش به ۴۳.۰۷ میلیارد دلار رسیده است.


#احتمال #افزایش #قیمت #بیت #کوین #تا #۷۷ #هزار #دلار #در #پی #شکسته #شدن #الگوی #صعودی

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply