Monday, May 20, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهاکنون بیش از یک میلیارد دلار اوراق خزانه‌داری ایالات متحده به صورت توکن‌شده در سراسر بلاکچین‌های اتریوم، پالیگان و سولانا قرار گرفته است. راه‌اندازی صندوق نقدینگی دیجیتال سازمانی دلار بلک‌راک (BlackRock USD Institutional Digital Liquidity Fund) تأثیر قابل توجهی در این امر داشته است.

این صندوق با نام BUIDL در تاریخ ۲۰ مارس در بلاکچین اتریوم عرضه شد و اکنون دارای ارزش بازار ۲۴۴.۸ میلیون دلاری است.
بر اساس گزارش اتراسکن (Etherscan)، چهار تراکنش ورودی به این صندوق طی هفته گذشته به ارزش در مجموع ۹۵ میلیون دلار، باعث تقویت این صندوق شد و آن را به دومین صندوق بزرگ اوراق بهادار دولتی تبدیل کرد.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


بر اساس داده‌های گردآوری‌شده توسط شرکت آرک (ARK) در داشبورد دون آنالیتیکز (Dune Analytics)، صندوق BUIDL اکنون تنها پس از صندوق FOBXX شرکت فرانکلین تمپلتون (Franklin Templeton) که ۳۶۰.۲ میلیون دلار اوراق خزانه‌داری ایالات متحده دارد، در رده دوم قرار گرفته است.
این داده‌ها‌ همچنین نشان می‌دهد که ۱.۰۸ میلیارد دلار اوراق خزانه‌داری ایالات متحده اکنون در قالب ۱۷ محصول، توکن شده است.
قیمت سهام صندوق BUIDL با نسبت ۱:۱ با دلار ایالات متحده پگ شده است و سود سهام انباشته روزانه را به صورت ماهانه، مستقیماً به سرمایه‌گذاران پرداخت می‌کند.
شرکت ۲۱.co در داشبورد دون آنالیتیکز خود، با توجه به شرایط فعلی و نرخ بهره بالا، اوراق خزانه‌‌داری دولتی توکن‌شده را از منظر ریسک و بازده، جذاب‌تر از بازدهی استیبل‌کوین‌ها، توصیف کرده است.
لری فینک (Larry Fink)، مدیرعامل شرکت بلک‌راک (BlackRock) اخیراً اعلام کرده است که بازارهای سرمایه می‌توانند با توکن‌سازی دارایی‌ها در بلاکچین، کارآمدتر شوند.
گروه مشاوره بوستون (Boston Consulting Group) تخمین می‌زند این بازار تا سال ۲۰۳۰ به یک بازار ۱۶ تریلیون دلاری تبدیل شود.
اوراق خزانه‌داری ایالات متحده تنها بخشی از این بازار است؛ سهام، املاک و بسیاری از دارایی‌های دیگر نیز می‌توانند به صورت توکنیزه‌شده وارد بلاکچین شوند.


#کدام #بلاکچینها #را #برای #توکنیزه #کردن #اوراق #خزانهداری #آمریکا #انتخاب #شدهاند

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply